Gå til innhold

Tannlege i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en tannlege å anbefale i trondheim ?

Ønsker å bytte da jeg ikke er fornøyd med de jeg går til nå.

Om det er offentlig eller privat spiller ingen rolle, så lenge de er flinke!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med melhus tannhelseklinikk. Jeg har kronisk tannlegeskrekk og har faktisk hvert der tre ganger og skal dit neste uke å. Er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått

Skrevet (endret)

Wiggo Randers! Suveren mann jeg har brukt i 10-12 år selv.

Midtbyen, idungården.

Endret av 1G+1G :D
Skrevet

søk på goggle:)

Google du mener? Tannlege tar jeg kun de noen kan anbefale da det ikke står om de er flinke med folk med tannlegeskrekk på gule sider......

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1355470104' post='144832042]

Wiggo Randers! Suveren mann jeg har brukt i 10-12 år selv.

Midtbyen, idungården.

Takk for tips! :) skal sjekkes ut ! :)

Skrevet

Ja greit å høre hva andre synes og anbefaler! :)

Selv om vi også er forskjellige og kanskje har forskjellige behov. Det kan være vanskelig å vite hvordan de er utifra det tannlegene selv skryter på seg (om det var det du mente med å sjekke på google:) )

Skrevet

Ja greit å høre hva andre synes og anbefaler! :)

Selv om vi også er forskjellige og kanskje har forskjellige behov. Det kan være vanskelig å vite hvordan de er utifra det tannlegene selv skryter på seg (om det var det du mente med å sjekke på google:) )

Akkurat det jeg mente ja. Liker han godt og de er trivelige der. Han gjør ikke ting unødvendig og respekterer og forstår om en redd for ting.

Skrevet

Arne Kløve på Heimdal og hans kollega er utrolig flinke, snille og omtenksomme tannleger. Jeg byttet til dem etter flere år med tannlegeskrekk. Har hatt minioperasjoner på visdomstann med de og de er så flinke. Fikk meg til å slappe av og jeg følte meg godt tatt vare på.

Skrevet

Har god erfaring med Trondheim Tannhelsesenter (i Kongens gate), de har åpent på kveldstid (sist gang jeg var der hadde jeg time 19:30 på en torsdag, praktisk!), og han jeg går hos er maks hyggelig. Jeg går til Arne Henrik Finnanger, og for pysete meg med tannlegeskrekk er det gull :) Mannen har en av de andre tannlegene der og er også godt fornøyd, jeg prøvde en av de andre (svensk-iraner, husker ikke hva han heter) en av gangene og han og var maks hyggelig og snill :) De har og lystgass, tilbyr premedisinering hvis du har tannlegeskrekk, og har generelt mye fokus på det!

Anbefaler derimot ikke Dine Tenner på Torget, av de 4 gangene jeg var der var jeg bare hos tannlege en gang, og en gang jeg bestilte _tannlegetime_ fordi jeg var engstelig kom jeg pigede bare inn til en tannpleier som tok en "vanlig" sjekk... Ekstra måtte jeg betale og! 800 for en sjekk hos tannpleier og evig ventetid, nei takk! Da tar jeg heller Trondheim Tannhelsesenter, med kort ventetid, kommer inn til en hyggelig tannlege, og 500 kr ish (er student da...) for en sjekk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...