Gå til innhold

Vurderer å ta YOLO-tatovering <3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, altså den lille var jo ikke akkurat planlagt å da vil jeg liksom ta en YOLO-tatovering da :) YOLO står for you only live once altså du lever bare en gang for dere som ikke vet det. Og jeg tenkte å ta den på korsryggen eller magen, korsryggen fordi det er liksom standard tatoveringssted mens magen fordi ungen min ikke var planlagt, å derfor vil jeg liksom huske det da, at du lever bare en gang hvorfor ikke få en unge liksom <3 så hva synes dere? om historien å tatoveringen? kan jo ta noen stjerner og sommerfugler ved også for å få det litt finere liksom ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh... En tatovering for å minnes at barnet ikke var planlagt? Seriøst? Hvorfor ikke bare skrive lausunge?

 

Anonym poster: 95fc46d5dc252963fb5549bde9a1950e

Skrevet

lol lol

 

Anonym poster: fb5520d6453dfb848661868f7a8ac2b6

Skrevet

bahaha.. Husk å få det med kinesiske tegn da lissm...

 

Anonym poster: 6d06a03ef0d69e3b4982dea5aba6bb9f

Skrevet

tramp stamp? :)

 

Anonym poster: f52296b85755f752e4f4669826cd1dcf

Skrevet

bahaha.. Husk å få det med kinesiske tegn da lissm...

 

Anonym poster: 6d06a03ef0d69e3b4982dea5aba6bb9f

 

Omg.

Lmao

 

Anonym poster: 9f4fb2b88d29b03d2810707a0b281d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...