Navn Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Ja, altså den lille var jo ikke akkurat planlagt å da vil jeg liksom ta en YOLO-tatovering da YOLO står for you only live once altså du lever bare en gang for dere som ikke vet det. Og jeg tenkte å ta den på korsryggen eller magen, korsryggen fordi det er liksom standard tatoveringssted mens magen fordi ungen min ikke var planlagt, å derfor vil jeg liksom huske det da, at du lever bare en gang hvorfor ikke få en unge liksom <3 så hva synes dere? om historien å tatoveringen? kan jo ta noen stjerner og sommerfugler ved også for å få det litt finere liksom
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Øh... En tatovering for å minnes at barnet ikke var planlagt? Seriøst? Hvorfor ikke bare skrive lausunge? Anonym poster: 95fc46d5dc252963fb5549bde9a1950e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 lol lol Anonym poster: fb5520d6453dfb848661868f7a8ac2b6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 bahaha.. Husk å få det med kinesiske tegn da lissm... Anonym poster: 6d06a03ef0d69e3b4982dea5aba6bb9f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 tramp stamp? Anonym poster: f52296b85755f752e4f4669826cd1dcf
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 bahaha.. Husk å få det med kinesiske tegn da lissm... Anonym poster: 6d06a03ef0d69e3b4982dea5aba6bb9f Omg. Lmao Anonym poster: 9f4fb2b88d29b03d2810707a0b281d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå