Gå til innhold

Hva synes dere er kosligste med Nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si den gode maten og det gode selskapet :). Alltid veldig koselig, stort sett er jeg med foreldre,samboeren,broren og svigerinne :) kjempe koselig, Spiller litt for og få tiden til og gå, så går vi ut og skyter opp raketter og drikker Campanje :) blir ikke det på meg i år da,men det gjør ingenting :). og de andre voksene kan kose seg med Øl,vin og sånne ting,men det blir aldri fulle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri "feiret" nyttårsaften. Her setter jeg på tv og dagen går som normalt. Jeg har alltid prioritert å være hjemme med dyrene. Jeg vet at de ikke er redd for skuddene, men jeg er livredd for at huset skal begynne å brenne med disse skattene inni;)

Skrevet

Så bra da:) Forstår at du vil være hjemme da:). Min katt er alltid med til foreldrene mine, han var ikke så redd i fjor,så håper det går bra med han dette året også. Hunden min skal til broren til samboeren for han feirer heller ikke nyttårsaften.

Skrevet

Datteren vår har bursdag på nyttårsaften, så derfor er denne kvelden blitt ekstra spesiell for oss :) Vi er hjemme denne kvelden, og annenhvert år får vi besøk av svigermor. Så her starter dagen med bursdagssang, kake og gaver, etterfulgt av en god middag før vi går ut og tenner stjerneskudd sammen med vesla vår, og sender opp raketter for å markere hennes dag og det nye året <3

Skrevet

Så hyggelig da:) Nyttårsbarn er nok spesielt ja,men veldig kos da:)

Skrevet

Følelsen av en ny start:) Vet egentlig at det kun er et datoskifte som alle andre, men synes likevel det er spesielt å gå inn i et nytt år. Derfor elsker jeg nyttårsaften.

I tillegg er det topp at det alltid feires med gode venner eller familie.

Skrevet

Ja helt enig :) er jo ganske spesiel dag som man bør ta være på:)

Skrevet

Gutten min har også bursdag på nyttårsaften, så en spesiel dag med bursdagsselskap for familien på dagen, har da også sendt opp en bursdagsrakett, og på kvelden er vi enten hjemme eller til noen i familien, spiser da go middag der vi feirer nyttår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...