Februargullet2013 Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Må si den gode maten og det gode selskapet . Alltid veldig koselig, stort sett er jeg med foreldre,samboeren,broren og svigerinne kjempe koselig, Spiller litt for og få tiden til og gå, så går vi ut og skyter opp raketter og drikker Campanje blir ikke det på meg i år da,men det gjør ingenting . og de andre voksene kan kose seg med Øl,vin og sånne ting,men det blir aldri fulle
Lisjtuppa Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Jeg har aldri "feiret" nyttårsaften. Her setter jeg på tv og dagen går som normalt. Jeg har alltid prioritert å være hjemme med dyrene. Jeg vet at de ikke er redd for skuddene, men jeg er livredd for at huset skal begynne å brenne med disse skattene inni;)
Februargullet2013 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2012 Så bra da:) Forstår at du vil være hjemme da:). Min katt er alltid med til foreldrene mine, han var ikke så redd i fjor,så håper det går bra med han dette året også. Hunden min skal til broren til samboeren for han feirer heller ikke nyttårsaften.
LykkeligMamma2010 Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Datteren vår har bursdag på nyttårsaften, så derfor er denne kvelden blitt ekstra spesiell for oss Vi er hjemme denne kvelden, og annenhvert år får vi besøk av svigermor. Så her starter dagen med bursdagssang, kake og gaver, etterfulgt av en god middag før vi går ut og tenner stjerneskudd sammen med vesla vår, og sender opp raketter for å markere hennes dag og det nye året <3
Februargullet2013 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2012 Så hyggelig da:) Nyttårsbarn er nok spesielt ja,men veldig kos da:)
Jentene mine og jeg:) Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Følelsen av en ny start:) Vet egentlig at det kun er et datoskifte som alle andre, men synes likevel det er spesielt å gå inn i et nytt år. Derfor elsker jeg nyttårsaften. I tillegg er det topp at det alltid feires med gode venner eller familie.
Februargullet2013 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2012 Ja helt enig er jo ganske spesiel dag som man bør ta være på
Trønderbærta Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 Gutten min har også bursdag på nyttårsaften, så en spesiel dag med bursdagsselskap for familien på dagen, har da også sendt opp en bursdagsrakett, og på kvelden er vi enten hjemme eller til noen i familien, spiser da go middag der vi feirer nyttår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå