Gå til innhold

Vil vel ikke si torsdagshat, men tett under!

Anbefalte innlegg

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Her har jeg holdt meg frisk hele semesteret og i dag dagen ETTER eksamen jo nå blir jeg syk, forkjølelsesymptomer på vei! Tett i nesen, tung i hodet.

Typen har vært syk hans avkom har vært syk, mitt avkom ligger og er syk nå. Så det skulle jo bare mangle, men jeg trodde jeg slapp!

DAMN it !

Og vi skal til Kragerø i morgen på mini get-away fra verden og se på svanene som sirkulerer rundt i sundet og se på dådyr og stjerneskudd fra verandaen på hytta...

Så blir jeg syk? Ikke snakk om!

PLUSS at jeg fant et 2 mm lang SVART hår på overleppen i sted :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Julemusa83
Skrevet

Huff, god bedring til deg og avkommet.

Når det gjelder mørke ansiktshår er det bare og lete opp pinset og forstørelses glass de kommer tilbake. Har en føflekk på haka som gir fra seg to svarte ninja hår. Oppdager de aldri før de er en halv cm lange. Vet ikke hvordan de gjør det for jeg følger med. Lurer på om det egentlig er litt hekseblod i meg og hurtig voksende hake hår er summen av mine magiske evner.

Skrevet

Kan melde meg på torsdagshatet jeg og...

Vekkerklokke som fant ut at den ikke skulle ringe...

Guttungen som ramla ned trappa, heldigvis uten å få en eneste skramme, så det kunne jo vært værre.

Småsyk mann som har sovet på sofaen helt til han skulle på kveldsskift, har hindret meg i å få gjort noe fornuftig her hjemme...

Sørg for å få i deg masse c-vitaminer, kanskje du fortsatt kan redde formen! Hvis ikke så ønsker jeg deg god bedring :)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Takker! Jeg skal drikke te med ingefær og honning til ejg stuper nå og spise klementiner i fleng for jeg SKAL til Kragerø!

Huff da så bra fallet gikk bra, angst i det man hører braket til man rekker frem og ser det gikk bra! PUH!

trenger ikke gjøre noe fornuftig hver dag må slappe av litt også :)

Lille la seg 14.30 i dag og sover enda, så hun sover nok rundt og det håper jeg hjelper på.

Jasså ja Så du har hekseblod i deg du Julemusa! Hahaha, om du får brev til Hogwarts si ifra okei alltid drømt om en tur dit :)

Jeg kjøpte ansiktsbleking! jeg tør ikke nappe for det kommer for 5 nye i begravelsen til den nappede ryktes det. Så bleking er tingen håper jeg :)

Skrevet

Her har jeg holdt meg frisk hele semesteret og i dag dagen ETTER eksamen jo nå blir jeg syk, forkjølelsesymptomer på vei! Tett i nesen, tung i hodet.

Typen har vært syk hans avkom har vært syk, mitt avkom ligger og er syk nå. Så det skulle jo bare mangle, men jeg trodde jeg slapp!

DAMN it !

Og vi skal til Kragerø i morgen på mini get-away fra verden og se på svanene som sirkulerer rundt i sundet og se på dådyr og stjerneskudd fra verandaen på hytta...

Du hadde min fulle sympati frem til det med det SVARTE håret. Prøv igjen senere når du finner et 5 cm langt GRÅTT hår på hufsa.

Men sånn ellers: God bedring! Alt er som det skal i verden når man ramler sammen sjuk etter eksamen. :)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

DAMN it !

Du hadde min fulle sympati frem til det med det SVARTE håret. Prøv igjen senere når du finner et 5 cm langt GRÅTT hår på hufsa.

Men sånn ellers: God bedring! Alt er som det skal i verden når man ramler sammen sjuk etter eksamen. :)

Huff nå fikk jeg litt grøss. Jeg vil ikke ha grå har på hufsa sånn helt enda... Da hadde jeg nok fått meg en ørliten minikrise tror jeg.

Hehe, men det er vel bare å ta på litt sort mascara? :P

Nå renner alt som er her, bedre enn å være tett spiser rå ingefær og varmt vann med honning og kanel. Jeg skal ikke bukke under! Men ja er jo først nå kroppen har tid til å kjenne på hvor sliten jeg faktisk er.. Men det er jo nettopp derfor mannen og jeg skal bort i helgen for å slappe av og gå tur, bli fete+++

Skrevet (endret)

Æsj, så kjipt!

Har en toddy som tar knekken på det aller mest, den har kun en bivirkning, du blir drita.... Kok opp vann og solbærsirup 50/50 sammen med honning, revet klementin/appelsinskall, saft fra samme klementin.

Har du noe ingefær, putt oppi litt av det og.

Smak til med mer klementin, honning hvis du trenger det. Det skal være sterk solbærsaftsmak av det.

Trekk toddyen av plata og fyll opp med vodka og rødvin. (derfor sterk solbærsaft)

Ha i litt mandler og rosiner for julefølelsen ;)

God bedring!!! :)

Endret av frk Nilsen
Gjest cunning stunts
Skrevet

Kostelig, Frenzia :D!
Gjest cunning stunts
Skrevet

Ellers kom jeg på en superdrikk for fordriving av onde ånder i halsregionen: lag buljong (m hønsebuljongterning), finhakk rå ingefær, kruttsterk chili og hvitløk og la det trekke. Drikk. Spis det som ligger igjen på bunnen mens du svetter voldsomt og hiver etter pusten. Gjenta.

(Hvitløken gjør at alle du vil kysse bør drikke det samme.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...