Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 tenkte Leander eller Mathias som mellom navn. Anonym poster: 4ccdba44c7f256d598463aacc0bc2169
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Tobias - og ingen mellomnavn, please! Anonym poster: 7d2cdeb81e9bcf734456d7d8d4dc2f95
Gjest Hercule Poirot Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Tobias. Og bare Tobias, det holder i massevis. Tobias er et sterkt og flott navn som absolutt ikke må skjemmes ut med veike Leander.
Februargullet2013 Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Henry Mathias utrolig Stillig . Liker verken Tobias eller Herman,men hvis jeg skulle velge hadde jeg tatt Tobias over Herman.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Herman! det skal min fremtidige sønn hete
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #8 Skrevet 13. desember 2012 Takk for svar, blir mellomnavn uansett hvem navn som vinner . fordi søstrene har det. og blir Tobias Leander,hvis Tobias vinner,for Tobias Mathias blir rart. Anonym poster: 4ccdba44c7f256d598463aacc0bc2169
Februargullet2013 Skrevet 13. desember 2012 #9 Skrevet 13. desember 2012 Stemmer forsatt på Henry Mathias . Synes Henry er så stillig og sønnen min som kommer i Februar skal hete Mathias til mellom navn. har ikke så veldig sjansen for Leander,blitt det nye Andre navnet
♥Nemi♥ Skrevet 13. desember 2012 #10 Skrevet 13. desember 2012 Stemmer for Henry Mathias! Er ikke så glad i Leander, og Tobias er mer brukt enn Henry.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 13. desember 2012 #11 Skrevet 13. desember 2012 Henry? Arti at det navnet der begynner å komme tilbake Det er jo ett veldig fint navn, men for meg blir det helt feil sien jeg har en onkel på over 60 år som heter det. Men da syntes jeg Tobias var finest, alene der altså Herman blir litt for 1920 for meg.. Mathias er ett fint navn, men ikke som mellomnavn syntes jeg.. Da måtte det ha vært det eneste fornavnet. Men Tobias var fint
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #12 Skrevet 13. desember 2012 Takk for svar . Blir ikke enkelt navn:). Søstrene heter Ida Marie og Thea Emilie så lillebror må også ha dobbelnavn. Vi liker Henry fordi Oldefaren min heter det og Herman er farfaren til samboeren. Tobias er med pga vi liker det. Leander og Mathias er de navnene vi falt for til mellomnavn:) Anonym poster: 4ccdba44c7f256d598463aacc0bc2169
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #13 Skrevet 13. desember 2012 Please, dropp Leander - det er bare grusomt. "Alle" slenger det på som mellomnavn. Henry er flott - Henry Johannes, Henry Kristoffer, Henry Martin, Henry Mathias, Henry Bernhard, Henry Severin, Henry Olaves, Henry Robert, Henry Karsten Anonym poster: d42fc6a98372ff7241904eebd568acd3
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 13. desember 2012 #15 Skrevet 13. desember 2012 Tim Henry? Oh! Henry Olai! Det var jo litt fint? Er jo ikke mitt valg da, men som det nevnes over her er Leander ett veldig brukt navn nå altså..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #16 Skrevet 13. desember 2012 Takk for alle svar,men vil ikke ha noen andre forslag til mellom navn,må si jeg synes Henry Mathias er nydelig,men faren vil helst ha Herman Leander. Anonym poster: 4ccdba44c7f256d598463aacc0bc2169
Husbygger Skrevet 14. desember 2012 #17 Skrevet 14. desember 2012 Tobias er fint (eldstemann heter det). Hvis du skal ha dobbeltnavn så rr det vel Tobias Leander som klinger best.
Gunner Skrevet 14. desember 2012 #18 Skrevet 14. desember 2012 (endret) Tobias, alene. Liker ikke de to andre, og jeg syns ikke Leander og Mathias passer med dem heller. Endret 14. desember 2012 av Sine_
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #19 Skrevet 14. desember 2012 Tobias. Ikke Leander. Hva med Tobias Aleksander? Anonym poster: 19c90dd2b57d8a420080574f1d943801
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #21 Skrevet 14. desember 2012 tenkte Leander eller Mathias som mellom navn. Anonym poster: 4ccdba44c7f256d598463aacc0bc2169 Hvordan kan man ha et fornavn som mellomnavn??? Mellomnavn er Hansen, Jagland og lignende. http://no.wikipedia.org/wiki/Mellomnavn Leander er et griseharry navn. Henry er også harry på norsk, med mindre man har engelsk familiebakgrunn selvsagt. På norsk heter det Henrik, ikke Harry/Henry (de engelske variantene). Anonym poster: 2738e8aac4af44be52448311e676cfe4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2012 #22 Skrevet 14. desember 2012 Takk for alle svar. Blir Henry Mathias denne gangen:) Anonym poster: 4ccdba44c7f256d598463aacc0bc2169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå