Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Søsteren min har termin i morgen, men dro på sykehuset nå pga vannet gikk Begynte å tenke på hva man kan ta med når man skal på besøk? Hun ønsker jo at vi kommer på besøk så snart de er hjemme igjen, men det tar jeg med en klype salt Tenker hun er litt mer sliten etter fødselen enn hun var når hun sa akkurat det Uansettt... Barnefar handler jo det nødvendige, men tenkte mer på om man kan bake noe, eller hva er vanlig ? Anonym poster: 06d0eaf34fca84c087e47174aed805e9
L-8 Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Ta med noe frukt eller noe fra bakern, så lenge hun slipper merarbeid med det. Eller du kan være en engel og bake kanelboller og fryse ned i småpakker så hun har noe tilgjengelig hvis det kommer noen innom som ikke har tatt med noe knask. Pakke har du jo sikkert alt tenkt på ;-)
*Miss Flua* Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Ta med noe mat/bakst av noe slag! Husker jeg fikk spist så innmari lite den første tida, fikk nesten ikke lagt mini fra meg.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Lurt L-8 Gave har jeg såklart tenkt på, er tross slt søsteren min tenkte på noe spiselig, ikke en body Anonym poster: 06d0eaf34fca84c087e47174aed805e9
Spiffie Skrevet 13. desember 2012 #6 Skrevet 13. desember 2012 Bakverk er fint Kanskje kanelsnurrer eller skoleboller eller en kake? Kommer jo an på hva hun liker, men da slipper hun jo å tenke på å skulle servere dere når dere kommer.
Magia Skrevet 13. desember 2012 #7 Skrevet 13. desember 2012 Supert med bakst og slikt. Ellers var det beste jeg fikk i barseltiden en stor form med lasagne som vi bare kunne varme opp. Det ringte på døra, og ute på trappa lå det middag til oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå