Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Lillebror har 40,2 i feber og jeg må ut og hente storebror i bhg. Hva skal jeg ha på lillebror (han er 18 mnd) Har pose i vogna. og det er ca - 5 her. Tar ca 20 min til bhg.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Ull sier jeg bare Om du ikke har ull, så har du på tynne klær og noe litt tykkere ovenpå kanskje, de skal jo hverken bli for varm eller kald når de har så høy feber.. Gi gjerne en stikkpille før du går, så kan feberen gå ned mens dere er ute i frisk luft. Anonym poster: 815fa30f8cc121eaf234afd32b42e3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå