Gå til innhold

Hvor mange partnere har dere bodd sammen med?

Anbefalte innlegg

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Har aldri hatt samboer. Har hatt flere lange forhold, men jeg er for egostisk på tiden min til å dele den med en mann fulltid.

Jeg er 21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En samboer og vi bor fortsatt sammen. Er på femte året nå, vært sammen i 6 år. Er nesten 25 år.

Skrevet

Har bare bodd sammen med han jeg er gift med, vi ble sammen og flyttet i lag da jeg var 21, nå er jeg 29 :)

Skrevet

En samboer. Med han jeg sammen med nå. Vært sammen i over fem år og bodd nesten like lenge sammen. Jeg er 32.

Skrevet

En. Fortsatt sammen med ham. Har bodd sammen siden jeg var 19. Nå er jeg 27.

Anonym poster: ee8cc06ffe54dd2cc6123ba096f8b18e

Skrevet

1 og vi bor sammen til døden, orker ikke å se en eneste pappeske mer ( flytting fra hybel - leililghet-hus= mareritt) jeg er 24

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kun en samboer, sammen med han nå, forlovet og har 2 levende barn og 2 engler. Vært sammen i snart 3,5 år, jeg er 24 år han er 31 år.

Skrevet

27 år gammel, gift, kun bodd med han.

Anonym poster: 39ea3499ad397364eb5c6b0dfd313e60

Skrevet

3 samboere. 1 fra jeg var 21-22. Han var voldelig. Nr 2 fra jeg var 23-25. Nr 3 er han jeg bor sammen med nå og vi har vært sammen og samboere i 7 år :) Er 32 år.

Skrevet

35 år, har hatt tre samboere tidligere (den første litt sånn reise rundt i verden sammen og bo på diverse rare steder-samboer) før jeg møtte han jeg nå er gift med. Vi har vært sammen i 5 år.

Skrevet

Bare en, vi har vært gift i snart 13 år.

Jeg er 38 år.

Anonym poster: 79a3ef6376c471210c790fc8fe3cc706

Skrevet

Har ingen tidligere samboerskap bak meg. Jeg er 35, og vi har vært sammen i 10 år:)

Skrevet

Har bare ett samboerskap på kvitteringa og det er jeg fremdeles i. Bor sammen på 4 året nå, forlovet og har ei nydelig jente sammen.

Skrevet

2.

Samboer fra jeg var 19-22

Og samboer, senere gift fra jeg var 25. 6 år så langt

Skrevet

Har bare bodd sammen med en mann, men har også bodd med ei venninne. :) Jeg er et sted mellom 30 og 40 år. :P

Skrevet

Tre.

Nr en fra jeg var 17 til 20.

Nr to fra jeg var 22 til 26

Og mannen min fra 33 til nå... Er 39.

Skrevet

Har bare bodd sammen med 1 person, og han er jeg sammen med ennå :)

Skrevet

Jeg har teknisk sett ikke bodd med noen, vi har aldri hatt felles adresse, men en periode over to år har jeg vært mer hjemme hos han enn jeg har vært hos meg selv.

Vi har vært sammen i to år, er 22 år.

Gjest Antarctica
Skrevet

4! Fordelt på nesten 20 år...Har åpenbart en turn-over på ca 5 år. Må begynne å heve den standarden.

Skrevet

Er 32, ikke bodd sammen med noen andre enn min mann.

Skrevet

Bodd med 1 og bor sammen enda. Vi har vært sammen i 7,5 år og bodd sammen i snart 7. Vi er 24 (meg) og 29.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...