Gå til innhold

Kose seg med et glass vin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere kose dere med et glass vin, mens barna er våkne?

Jeg tenker at det er viktig at barna får et naturlig forhold til alkohol. At det må være lov å ta seg en øl. Og nå mener jeg så klart at man ikke skal bli brisen eller full!! Og klarer man ikke å bare ta ett glass, så lar man være.

Anonym poster: d4533f909a2fe2eec541eb265073710f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan jeg. Tar bare ett da:). Vil ikke at barna mine skal oppleve sine foreldre brisne/fulle.

Skrevet

Ja, det synes jeg er greit. Men det blir med det ene glasset.

Anonym poster: e46f0974d16c2b975203414216b7b07c

Skrevet

Ja, det kan vi. Men vi drikker sjelden alkohol. Syns ikke det er så fantastisk. Så er det er litt upraktisk å ikke ha mulighet til å kjøre bil.

Skrevet

Kunne gjerne gjort det, men blir lite av det igrunn. Er noe annet om sommeren, da kan jeg gjerne ta meg en øl eller et glass hvitt ute i sola mens jr leker.

Skrevet

Jeg tenker at det er viktig at barna får et naturlig forhold til alkohol. At det må være lov å ta seg en øl. Og nå mener jeg så klart at man ikke skal bli brisen eller full!! Og klarer man ikke å bare ta ett glass, så lar man være.

Hvorfor skal du gi de et naturlig forhold til alkohol?

Anonym poster: 8f9b4369133ccaea2d8c84539737c98d

Skrevet

Hvorfor skal du gi de et naturlig forhold til alkohol?

Anonym poster: 8f9b4369133ccaea2d8c84539737c98d

Vil du heller at de har et unaturlig forhold til alkohol du eller? De må jo før eller siden omgås det, og da er det vel bedre at det ikke er så fryktelig spennende og fy fy at man drikker seg snydens på hjemmebrent...

Skrevet

Tar av og til ett glas vin til maten når barnet er våkent ja.

Anonym poster: 36eeb17fe080dfbcf992f2829063cce3

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Ja det har jeg ingen problemer med. Så lenge man selv evener å sette korken på flasken er det da slettes ikke noe problem. Bra barn lærer at alkohol skal nytes og ikke bælmes.

Skrevet

Jeg gjør ikke det, men nå er jeg heller ikke en som nyyyyter et glass vin eller en øl. Jeg ser heller ikke poenget med å gjøre meg ukjørbar for ett glass vin/øl, hva om noe skulle skje et av barna og jeg må kjøre ned til legevakta? Jeg mister jobben om jeg blir stoppet med promille, så den sjansen tar jeg ikke ;)

Men jeg ser ikke problemet med at andre drikker et eller to glass alkohol rundt mine eller sine barn. Regner ikke med de drikker seg fulle når det er barn til stede :P Folk må få gjøre som de vil, og så lenge det finnes et edru menneske som evnt kan kjøre om noe skulle skje, så er det bare å kose seg :)

Anonym poster: 03d30bd2118a48d780b6cbf3dfd03c05

Skrevet

Ja, det gjør jeg omtrent hver helg. Et glass vin til maten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...