Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Nå er det skiføre de fleste steder i landet - en time på ski hver dag - og vips - kiloene renner av! Anonym poster: ae616a439f1e77eac23a4aa48d12b5f5
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. desember 2012 #2 Skrevet 13. desember 2012 Legg ut før og etter bilder du da Har ikke ski og ikke helse til å bruke de.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #3 Skrevet 13. desember 2012 Skulle ønske jeg hadde den viljestyrken til å komme ut i mørket og kulden... brrrrr. Trener på helsestudioet da, men bare to ganger i uken og et blir man ikke tynn av. Anonym poster: d08e9891583f1b1870d43bbf13ac9ec3
Major HotLips Houlihan Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Å gå på ski er kjempegod trening også er det så deilig å komme seg ut i frisk luft! Gleder meg til lillesøster er ferdigruga så jeg kan komme meg ut i skisporet
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 heldiggris. Skulle ønske at jeg hadde barnevakt, slik at jeg også kunne kommet meg ut i skisporet. Anonym poster: 1308e050a9b6bd190fd8ed72c3413228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå