Gå til innhold

Verdens beste slankekur!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det skiføre de fleste steder i landet - en time på ski hver dag - og vips - kiloene renner av!

 

Anonym poster: ae616a439f1e77eac23a4aa48d12b5f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ut før og etter bilder du da :P

 

Har ikke ski og ikke helse til å bruke de.. Hehe :D

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde den viljestyrken til å komme ut i mørket og kulden... brrrrr.

Trener på helsestudioet da, men bare to ganger i uken og et blir man ikke tynn av.

 

Anonym poster: d08e9891583f1b1870d43bbf13ac9ec3

Skrevet

Å gå på ski er kjempegod trening også er det så deilig å komme seg ut i frisk luft! Gleder meg til lillesøster er ferdigruga så jeg kan komme meg ut i skisporet ;)

Skrevet

heldiggris. Skulle ønske at jeg hadde barnevakt, slik at jeg også kunne kommet meg ut i skisporet.

 

Anonym poster: 1308e050a9b6bd190fd8ed72c3413228

Skrevet

Ikke snø i det hele tatt her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...