Gå til innhold

fått sykemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ligger rett ut med halsbetennelse influensa og alt som følger med, men jobben min mener at dersom du er syk må du på jobb så sant du ikke er dødssyk.

Jeg skal slutte i denne jobben og legen skal sykemelde meg ut oppsigelsestiden som er 1 mnd. Er innleid og denne jobben er ikke slik den ble forspeilet for meg og jeg mistrives veldig.

Har vært en del hjemme pga sykt barn og jeg vet ikke hvordan jeg skal gi denne sykemeldingen, om jeg bare skal la han som er kontakten min gjennom bemanningsbyrået til å ta seg hånd om det eller ringe sjefen...jeg vil helst ikke ringe sjefen. Har ikke lyst til å ha noe med de å gjøre.

Det er så mye baksnakking og mobbing på jobb. Igår var jeg hos legen og da ble en av medarbeiderne så sure at de sladret til sjefen for de mente jeg hadde vært vekk nok så jeg ikke fikk lov å gå vekk fra plassen min.

Men de som er fast ansatt de kan være borte i timesvis fra plassen sin uten at det har noe å si..nei dette orker jeg ikke lenger..

Anonym poster: 11e0008117be094702b95a3ba1cb6cdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyll ut det du skal på sykemeldingen, putt den i en konvolutt og send den i posten til sjefen.

Anonym poster: b059970fdeeae9b55202aea3d57a1ea8

Skrevet

Høres helt sykt ut!

Du er vel strengt tatt ansatt i vikarbyrået, så det er de som skal ha sykemeldingen vel? Så ta kontakt med din konsulent og send den dit. Synes også de bør få vite om forholdene i denne bedriften hvis de ikke allerede har fått beskjed om det.

Ellers kan vel sjefen din få en sms eller en e-post om at du blir borte resten av kontraktstiden.

Godt du kommer deg bort!

Anonym poster: 63b61c051f54e8262e59a67e5f31f1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...