Gå til innhold

Ørebettendelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Har nå siden 1 desember fått øre bettendelse for andre gang. Har ikke hadd det siden jeg var liten og har altid passet på og ikke få trekk på ørene for husker hvor vondt det var da jeg var liten.

Det jeg lurer på er. Er man lettere utsatt for og få det når man er gravid? fikk pencelin kur sist og det gikk over på noen dager, men er skeptisk til og måtte begynne på enda en kur nå.

Noen som har noen råd for og ungå og få det, og hva man kan gjøre når man har det.

Ligger med hode høyt, varme flaske er brukt og bomull med olje. alt uten noe særlig virkning.

Skjønner godt hvorfor unger gråter når de har det. For sitter her og har så vondt at tårene triller selv, noe av frustrasjon over og ikke få slappet av i resten av kroppen.

Resten av hode følles ut som sprenges snart også så.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er ikke godt. Mitt tips er å kutte ut melk og melkeprodukter.

Hva med å prøve akupunktur?

God bedring!

Skrevet

Bruke nesedråper/spray. Om du er forkjølet og "drar inn", er det ikke bra. God bedring! Er helt forferdelig..

Anonym poster: ebe9e3461e75ff3b64c0bde523395796

Skrevet

Bruke nesedråper/spray. Om du er forkjølet og "drar inn", er det ikke bra. God bedring! Er helt forferdelig..

Anonym poster: ebe9e3461e75ff3b64c0bde523395796

Smertene startet i går etter jeg tok en sprut av nesesprayen. Var helt tett og gikk noen få minutter så small det til i øret. Kan det være den som ligger bak da?

Brukte det kun 1 gang. Har ikke brukt det tidligere i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...