Gå til innhold

Hva er Tores hemmelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hverken google, whitepages, peoplefinders eller facebook gir resultater, hvor leter man da? Hva er det Tore kan som ikke jeg kan, egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tore Sporet Strømøy. Jeg har både navn og område, han har aldri noe, allikevel finner han hver jævla gang. Er det bare jeg som er fan?

Gjest cunning stunts
Skrevet

Hehe, har aldri sett på men vet jo konseptet. Altså, han har kanskje mer enn han sier? Eller betaler for innsyn i mer enn du får?

Skrevet

HÆ? Da har du gått glipp av noe stort, han er tidenes kramkar. Morsom som få (kanskje ikke frivillig) og flink til å finne det han vil. Noen ganger et fint grineprogram også. Mistenker at han (eller NRK) har kontakter jeg bare kan drømme om, ja. Og så ringer han rundt etter folk, det gjør selvsagt ikke jeg.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Både han og Frelsesarmeen har vel en masse fotsoldater de kan sende rundt, der sliter kanskje du litt? Men skal du finne noen i Norge er det vel ikke mer enn fire ledd mellom oss, uansett hvor man starter, såvidt jeg husker, så her burde det være mulig.

Skattelister, lokalaviser...

Skrevet

Er litt i manko på fotsoldater om dagen, jeg har allerede melket de som melkes kan (sånn fikk jeg tak i etternavnet), som selvfølgelig var Turner, så det hjalp ikke så mye - det fins veldig mange av dem i USA, hvis noen skulle tvile. Har holdt på siden 2008 uten å egentlig komme så mye lenger. Jeg vet hvor familien bor, men vet ikke helt om jeg tør å ringe før å få kontaktinformasjon, for hva hvis hun er død? Og når man er så umulig å finne, til tross for at jeg har visst akkurat hvor jeg bør lete, er det for sannsynlig at det kan være tilfelle til at jeg tør.

Skrevet

Hvis det er i USA finner du en passende person i White Pages, og send avgårde en mail:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...