Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Når jeg er her liker jeg å åpne innlegg i ny fane, men hvordan gjør jeg det på ipaden? Anonym poster: 7363ef1a3ce90ec602c6aa2c87dd5774
Nettie+jentungen Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Trykk og hold fingeren på innlegget du vil åpne, etter noen sek kommer det opp en del alternativer bla åpne i ny fane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå