Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Tror ikke det vil funke grunnet ald. forskjell, han tror heller ikke på noe langvarig. Men vi er enig om å ikke tenke langsiktig. Treffes og har gjort mye gøy ilag, reist vekk og hatt fantastisk sex. Han tar kontakt med meg hver dag.. Har nettopp kjent på forelsket følelsen, men var enig med meg selv om ikke å la meg falle for en som kan såre meg. Er ikke der enda at han tar motet fra meg og FØLER at det er jeg som har kontrollen foreløpig..Han vet ikke at jeg er forelska.. men kanskje jeg er forelsket i forelskelsen..oppmerksomheten..vet ikke- Har kun vært med en mann de siste tolv åra og er relativt ny singel..Merker jeg er kommet dit hen hvor jeg analyserer det meste ...og det irriterer meg. Vil så gjerne gi nok av meg til å være med han litt til, emn ønsker ingen forpliktelser.. Så..til kjernen av "problemet". Han sier at han ikke vil noe langvarig. Men det er alltid han som tar kontakt.. og har han vært ute, eller på julebord, altså alk. inn i bildet ...Skjedd 3 ganger etter vi ble kjent .. er det "glad i deg" , "savner deg " osv. Det har ikke jeg turd å svare på, for han forvirrer meg! Føler det blir katt og mus.. vil, vil men får ikke til osv. Vi har en ekstremt god seksuell kjemi... men om jeg ville vært sammenmed han til dagen? Nei... vil ikke være sammen med noen nå.. MEN HVA VIL HAN EGENTLIG!!?? Anonym poster: c2a878ff2b8ca631237987f4eeeacd50
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Er ikke rart du blir forvirret når du lar han høvle over deg samtidig som du ikke stoler på han? Anonym poster: a57fec544c4a6e8b6401499bbec76e73
Elsker livet Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Ha vil ha sex, ingen forpliktelser og holde deg varm. Ikke gjør dette mot deg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Virkelig? Hvorfor tror dere at det er han som holder meg varm? Kan det ikke gå andre veien? Er jeg så naiv? Anonym poster: c2a878ff2b8ca631237987f4eeeacd50
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 #4 er HI Anonym poster: c2a878ff2b8ca631237987f4eeeacd50
Gjest jule-Juliea Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Om dere begge bare vil ha sex så er det ikke noe problem. Han vil neppe noe mer om det er i hovedsak sex dere har og han bare sier slikt på fylla. Men man vet jo aldri. du burde kanskje trekke deg et par hakk tilbake siden du faktisk kjenner på forelskesen.. Kjipt om du sier det til han og han ikke er der i det hele tatt. Da har han jo vært ærlig og sagt ifra starten at det ikke kan blir dere to.. Enten all in eller all out ville jeg gjort her.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 Bootycall går begge veier. Jeg har ikke nevnt følelser med et ord. Vi har bra sex, men tviler på at vi kan fungere i den virkelige hverdag. Poenget e at det jeg kjenner på, vet han ikke om! Men han er den som nevner følelser. Jeg vil ikke ha følelser for han, men den rosa boblen vokser jo selvfølgelig når han bringer det på bane. Jeg er virkelig nøytral eller avvisende...Men er nesten redd jeg er så avvisende pga. mine egne følelser at det aldri vil utvikle seg. Men igjen...vil igrunn bare den good-feelingen....sikkert jeg som er teit. Anonym poster: c2a878ff2b8ca631237987f4eeeacd50
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #9 Skrevet 12. desember 2012 "Men det er alltid han som tar kontakt.. og har han vært ute, eller på julebord, altså alk. inn i bildet .." Dette går nok ikke begge veier og du er naiv Anonym poster: d63346cd0a03761237c45f584554699c
Isola&Lille+julegave Skrevet 13. desember 2012 #10 Skrevet 13. desember 2012 Han har sagt hva han vil Høres ut som en skikkelig player. Klart han syns det er gull å knulle smårips som er så mye yngre. Booster selvtilliten det!!! Trekk deg ut før du blir skikkelig såret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå