Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Kom tilbake på besøk til jobben mens jeg er i permisjon. Min kollega utbryter umiddelbart (før hun engang ser på babyen) "oj, hva har skjedd med huden din?" og skyter inn "det er sikkert pga graviditeten at du har fått pigmentflekker" For det første har jeg ikke selv engang lagt merke til disse flekkene, men svarte at jeg trodde det var fregnene mine hun så. Dette avfeide hun umiddelbart. Uansett pigmentflekker eller ikke, er det ikke litt frekt å komme med en sånn kommentar? Går jeg til en hudpleier er jo sånne ting helt greit, men en kollega som ikke har utdannelse innen hud? Anonym poster: 2a20e296a13a16cd57ce7cb1ad1b9296
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Jeg syns det var frekt. Hadde selv en kollega som kommenterte at puppene mine hadde fått forskjellig størrelse av at jeg ammet. Hadde ikke lagt merke til det selv, men var veldig bevisst på det etterpå. Anonym poster: 37e83fc6def761c56eea92be6166cf9d
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Takk skal du faen meg ha, liksom. Hva sa du da? Makan til kvinnfolk.
Mama Christmas Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Det finnes sånne folk som ikke har noe skille mellom hjerne og munn. Alt de tenker bare ramler ut. Generelt det som renner ut har relativt lav intelligens, mye likt det som kommer andre veien hos oss normale mennesker.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Det er en uting å kommentere andres utseende, syns jeg, med mindre det er fine komplimenter ala "Så pene øyne du har". Å kommentere vektnedgang/oppgang og slikt er også fy-fy syns jeg. Anonym poster: 5a7840702e1dac8ebe4f7257a29ed905
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 En litt uheldig bemerkning muligens, men ingenting å lage noen sak av eller å bli fornærmet for. Anonym poster: 555de607f1fcba93b918d00ea05a5574
lillespiree Skrevet 12. desember 2012 #9 Skrevet 12. desember 2012 herregud, den dama har tydeligvis ingen sosiale antenner, uansett om det hadde vært sant eller ei!
Gjest Morn du Skrevet 12. desember 2012 #10 Skrevet 12. desember 2012 Frekt ja, glemmer ikke det så lett
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #11 Skrevet 12. desember 2012 Det er i hvert fall en lite sosial intelligent kommentar! Anonym poster: 11dbcd929b07590a41b69688862d6760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå