Gå til innhold

Med fare for å gjenta meg selv...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå ønsker jeg meg bare en diger onepiece med bakluke, så jeg slipper å fryse hver gang jeg må fly på do.

Men linken din skal tas fram igjen når formen har stabilisert seg! Så veldig god ut :) Har aldri tenkt på at nøstebarn har klær til voksne.

Skrevet

Trenger ikke slikt, stussen(eller pompen, som mormor sa) er tilstrekkelig isolert......

Skrevet

Trenger ikke slikt, stussen(eller pompen, som mormor sa) er tilstrekkelig isolert......

Åååå det sa farmor også! Pompen altså, ikke at den var tilstrekkelig isolert.

Skrevet

Jeg vil også ha en sånn på pompen min!

Skrevet

Dere! Jeg har en sånn! Den med striper, -egenhendig kjøpt på Nøstebarn. Og jeg elsker den!

Den har bokstavelig talt redda ræva mi mang en kveld på en kald trebenk i hallen mens poden henger i klatreveggen. (Sett inn punktum/komma der det passer.)

Helt klart verdt penga sine for oss som ikke er venner med strikkepinnene. ;)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Dere! Jeg har en sånn! Den med striper, -egenhendig kjøpt på Nøstebarn. Og jeg elsker den!

Den har bokstavelig talt redda ræva mi mang en kveld på en kald trebenk i hallen mens poden henger i klatreveggen. (Sett inn punktum/komma der det passer.)

Helt klart verdt penga sine for oss som ikke er venner med strikkepinnene. ;)

Ah, så kult - har du den da ytterst, eller med noe over? Jeg kan ikke se for meg hva jeg kunne få plass til over en sånn, forresten, men sånn kjempevid vindbukse med snor i livet hadde vel gått.
Gjest jule-Juliea
Skrevet

Jeg har en lignende i rosa! Den brukes ofte! Den eller urinveisinfeksjon take your pick!

Skrevet

Har'n ytterst, med ullstillongs innenfor. Men er ikke noe problem med fjellrävenbuksa utenpå heller. ;)

Skrevet
...og denne gang ikke fordi jeg har blitt sletta, men av ren eiegod nestekjærlighet: nå synker kvikksølvet raskere enn sin egen skygge, og jeg bare minner om at verden også har slikt som dette å tilby en frossen stuss: http://nostebarn.no/produkt/Ull-okologiske-Sportsklaer-Sportstoy-Ullklaer-Ullundertoy/Ullribbukse-voksne/

Mitt innlegg under dette hvor jeg skrev noe sånt som!

"I hear you, svarer fort for ikke å bli slettet" er SLETTET!!!

Nå må jeg nesten le...

Skrevet

Me want! Men tror ikke det hadde blitt godt mottatt å komme på jobb i den (selv om det frister her jeg sitter og fryser på jobb)

Gjest cunning stunts
Skrevet
...og denne gang ikke fordi jeg har blitt sletta, men av ren eiegod nestekjærlighet: nå synker kvikksølvet raskere enn sin egen skygge, og jeg bare minner om at verden også har slikt som dette å tilby en frossen stuss: http://nostebarn.no/...ibbukse-voksne/

Mitt innlegg under dette hvor jeg skrev noe sånt som!

"I hear you, svarer fort for ikke å bli slettet" er SLETTET!!!

Nå må jeg nesten le...

Er det mulig, du snakker om å drite seg ut i moderatorrollen.
Skrevet
...og denne gang ikke fordi jeg har blitt sletta, men av ren eiegod nestekjærlighet: nå synker kvikksølvet raskere enn sin egen skygge, og jeg bare minner om at verden også har slikt som dette å tilby en frossen stuss: http://nostebarn.no/...ibbukse-voksne/
Mitt innlegg under dette hvor jeg skrev noe sånt som! "I hear you, svarer fort for ikke å bli slettet" er SLETTET!!! Nå må jeg nesten le...
Er det mulig, du snakker om å drite seg ut i moderatorrollen.

Her snakker vi hvor-effektivt-greier-vi-å-jage-brukerne-langt-bort-her-i-fra moderering.

Jaja, la oss håpe det verste er over... for denne gang.

Gjest Julemusa83
Skrevet

Me want. For se til neste år når jeg kommer meg i jobb og husholdningen ikke bruker 5 måndes budsjett på bryllup.

Kjenner nå at jeg har litt kalde føtter. Vi skulle gifta oss i stillhet og dratt til syden med penga i stedet. Alt hva jeg kunne gitt opp for sol og varme.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Me want. For se til neste år når jeg kommer meg i jobb og husholdningen ikke bruker 5 måndes budsjett på bryllup.

Kjenner nå at jeg har litt kalde føtter. Vi skulle gifta oss i stillhet og dratt til syden med penga i stedet. Alt hva jeg kunne gitt opp for sol og varme.

Søta, du kommer til å få så fint bryllup, kalde føtter hører med sånn helt oppunder, og du kan varme dem på mannen!
Gjest cunning stunts
Skrevet

Har'n ytterst, med ullstillongs innenfor. Men er ikke noe problem med fjellrävenbuksa utenpå heller. ;)

Jeg tror jeg ville fått problemer der, kommer med et skrik inn i fjellbuksa mi og ikke i det hele tatt i regnbuksa lenger :(. Men jeg kan jo gjøre som dere kule unge og gå i den som den er, jeg også!
Skrevet

Jeg tror jeg ville fått problemer der, kommer med et skrik inn i fjellbuksa mi og ikke i det hele tatt i regnbuksa lenger :(. Men jeg kan jo gjøre som dere kule unge og gå i den som den er, jeg også!

Kul og ung! Jo takk ska'ru ha! You made my day! ;) (Mer som gammal, grå og straks 40...)

Altså altfor gammal til å bry meg om hva noen skulle mene om det jeg har på meg... ;p

(Dessuten er fjellbuksa ny av året, da den andre på mystisk vis krympa i skapet..?!)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Kul og ung! Jo takk ska'ru ha! You made my day! ;) (Mer som gammal, grå og straks 40...)

Altså altfor gammal til å bry meg om hva noen skulle mene om det jeg har på meg... ;p

(Dessuten er fjellbuksa ny av året, da den andre på mystisk vis krympa i skapet..?!)

Ungsau ;)
Gjest jule-Juliea
Skrevet

Så lenge jeg blir forlover er alt greit! Blir jeg ikke det kommer jeg til å bli ditt værste mareritt (på dib) jeg lover!! Så forventningene er skyhøye!

Neida bare tuller, er full allerede.. Vet det er tidlig, men druene lagde god vin i år ;)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Akkurat nå ønsker jeg meg bare en diger onepiece med bakluke, så jeg slipper å fryse hver gang jeg må fly på do.

Men linken din skal tas fram igjen når formen har stabilisert seg! Så veldig god ut :) Har aldri tenkt på at nøstebarn har klær til voksne.

Jeg har med bakluke ( ikke spør hvorfor, skreddersydd) sender den gjerne den er neon- rosa, men håper du er frisk innen den kommer frem egentlig.. For begges del....

Gjest Julemusa83
Skrevet

Så lenge jeg blir forlover er alt greit! Blir jeg ikke det kommer jeg til å bli ditt værste mareritt (på dib) jeg lover!! Så forventningene er skyhøye!

Neida bare tuller, er full allerede.. Vet det er tidlig, men druene lagde god vin i år ;)

Tror bestevennina mi ville tatt det ille og blitt byttet ut som forlover 14 dager før bryllupet og hun vet hvor jeg bor. Det er litt skumlere en dib.

Bra du koser deg med vin. Jeg koser meg med visheten om at min kjære skal drikkes ut i morgen håper han får lide minst like som jeg gjorde forige helg på søndag.

Skrevet (endret)
Akkurat nå ønsker jeg meg bare en diger onepiece med bakluke, så jeg slipper å fryse hver gang jeg må fly på do. Men linken din skal tas fram igjen når formen har stabilisert seg! Så veldig god ut :) Har aldri tenkt på at nøstebarn har klær til voksne.
Jeg har med bakluke ( ikke spør hvorfor, skreddersydd) sender den gjerne den er neon- rosa, men håper du er frisk innen den kommer frem egentlig.. For begges del....

Hmm.. Høres nesten ut som om du er venninne med svigerinna mi, hun designer sånne, og har laget flere med bakluke på bestilling vet jeg ;)

Forøvrig frisk igjen nå, første dag på jobb i dag - juhuu!

Og til sist - min er også neonrosa :D

Endret av Minty Christmas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...