Gå til innhold

mistet jenta vår 09.12.12


Babyw

Anbefalte innlegg

den vakre lille jenta vår døde i magen 06.12.12,ble født 09.12.12. Den vakre Engelen vår ble revet bort altfor tidlig, og vi savner henne dypt!<3 ta vare på alle øyeblikk!! fått en kjempe oppfølging av sykehuspersjonell og familie, og er utrolig glad for å ha hverandre jeg og pappaen til vår lille prinsesse<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den vakre lille jenta vår døde i magen 06.12.12,ble født 09.12.12. Den vakre Engelen vår ble revet bort altfor tidlig, og vi savner henne dypt!<3 ta vare på alle øyeblikk!! fått en kjempe oppfølging av sykehuspersjonell og familie, og er utrolig glad for å ha hverandre jeg og pappaen til vår lille prinsesse<3

 

Huff så forferdelig:( Det er så vondt så vondt:( Min lille engel kom stille til verden i uke 21 i januar i år.. Det finnes mange finer forum der det er mennesker som har opplevd å miste barnet sitt. Go klæm tel dæ fra mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt var du på vei?! Så forferdelig trist å høre... Kan ikke tenke meg hvor vondt det gjør men føler med dere i sorgen!! Varme klemmer fra meg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt var du på vei?! Så forferdelig trist å høre... Kan ikke tenke meg hvor vondt det gjør men føler med dere i sorgen!! Varme klemmer fra meg<3

vi var 36 uker på vei<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt var du på vei?! Så forferdelig trist å høre... Kan ikke tenke meg hvor vondt det gjør men føler med dere i sorgen!! Varme klemmer fra meg<3

vi var 36 uker på vei<3

Å, stakkars deg!!!! Så forferdelig.. Håper du har gode mennesker rundt deg som kan ta vare på deg i denne tiden! Kondolerer så mye:-/ Klem fra meg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

neei!!? Så forferdelig. Kan ikke forestille meg sorgen engang. SÅ lei på dine og deres vegne. mange <3 klemmer sendes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den vakre lille jenta vår døde i magen 06.12.12,ble født 09.12.12. Den vakre Engelen vår ble revet bort altfor tidlig, og vi savner henne dypt!<3 ta vare på alle øyeblikk!! fått en kjempe oppfølging av sykehuspersjonell og familie, og er utrolig glad for å ha hverandre jeg og pappaen til vår lille prinsesse<3

 

Har du lest om Sally som mistet sin lille englegutt? Kanskje du får litt trøst av å lese om andre som har opplevd lignende?

 

Helt umulig for oss andre å sjønne hvordan dere har det! Det må være svært vanskelig, men viktig å vær åpen om følelsene sine tror jeg. Ikke stenge seg inne, men vær åpen om at man har en dårlig dag, og at du fortsatt vil sette pris på at andre spør hvodan du har det. Vi "uttenfor" kan være redde for å spørre å redde for å rippe opp i vanskelige ting, så derfor lar vi ofte vær, eller trekker oss tilbake.

 

Godt dere får god hjelp og støtte rundt dere. Det er svært viktig i en slik situasjon. Både av profesjonelle, familie og venner!

 

God klem til deg og dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...