Gå til innhold

Heeelvetes vegarbeid til sent på kveld!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jobbes det fra kl 06 til 23, de hakker opp asfalt gjennom tela rett utenfor huset, og det er et helvetes bråk og sure unger som ikke sovner. Dette skal de gjøre til langt ut i februar! Faen!

Videoannonse
Annonse
Gjest cunning stunts
Skrevet

Langtidsferie på sydhavsøy med negerkonge, bananskjørt à la Josephine Baker og skattekart med "x marks the spot" - høres det fristende ut?

Skrevet

Ja! Her sitter jeg, på sengekanten til minste, med minstes hode på låret, jeg har pakker å pakke, varer å sette inn i kjøleskapet, og jeg må sinnsykt drite. Hun våkna av et Helsikes smell fra en klump asfalt som gikk i bakken, går jeg, så vekker hun de to andre med sireneulinga si. Så her sitter jeg da.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg har sendt Gerard Butler for å hente deg. Det er fremdeles tid til å sende en annen om du har andre behov, men han skal altså ta deg og de du velger å ha med deg til nevnte sydhavsøy, via personlig shopping (med pass av sneipene, selvsagt) på Harrods og et utsøkt spa. Så ikke tenk på pakking, bare sitt rolig og vent.

Skrevet

Jeg gleder meg! Bippeti boppeti boo!

Skrevet

Der kom han! So lang ladies, eller enda bedre, bli med! Man må jo dele på godene!

Skrevet

Jeg har sendt Gerard Butler for å hente deg. Det er fremdeles tid til å sende en annen om du har andre behov, men han skal altså ta deg og de du velger å ha med deg til nevnte sydhavsøy, via personlig shopping (med pass av sneipene, selvsagt) på Harrods og et utsøkt spa. Så ikke tenk på pakking, bare sitt rolig og vent.

Han kan hente meg også! Og sitte ved siden av meg, stryke meg over håret og tørke pannen min med en kald klut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...