Gå til innhold

Ville dere hatt jobben min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og lurer på om jeg er tilfreds med jobben eller ei. Så nå skal jeg beskrive den så jeg får høre andres mening.

- Jeg jobber på kontor, med saksbehandling og litt regnskap/budsjett.

- Jeg tjener 430.000 i året.

- Jeg har gode kolleger, men få på min alder og lite sosialt utenom jobb.

- Arbeidsmiljøet er godt, lite konflikter.

- Sjefen min er snill og forståelsesfull.

- Jeg er sjelden stresset.

- Jeg får gode tilbakemeldinger.

- Jeg kjeder meg litt på jobb noen ganger.

- Jeg treffer nesten aldri noen bortsett fra kollegene mine.

- Det ligger liten prestisje i jobben min.

Anonym poster: c3d193cb7b619c1393031dd736b31853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja takk :-)

Skrevet

Føler alt at jeg har en kjedelig kontorjobb og kan ikke tenke meg kun kontor jobb heller.

Skrevet

Uten tvil ja!

Anonym poster: d1cfeda4d9f89cfb8221a34ba04f9916

Skrevet

Ja, takk.

Men kan se litt at det blir kjedelig innimellom. Jobber som lærer og der er det mye tungt arbeid og mange ganger man vurderer seg selv hele tiden, men gu så mye fint man opplever. Syns det er virkelig fint å være tett på dagens ungdom. På godt og vondt.

Anonym poster: 7601bda8bac25051e7f5dca46192d635

Skrevet

Hørtes helt greit ut. Men jeg liker bedre å ikke jobbe nå som vi har småbarn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn bortsett fra at du har høyere lønn enn meg, så har vi det likt. så ja takk!

Skrevet

Høres ut som min jobb! Men jeg er på utkikk etter noe nytt, kjeder meg litt... T.o.m. nå som jeg har hatt permisjon i 6 mnd kjenner jeg at jeg kommer til å kjede meg på jobb!

Skrevet

nei, desverre. Men jeg vil gjerne ha litt mer praktisk jobb da. Derfor byttet jeg fra kontor til mer praktisk nå nettopp. Ganske skummelt å bytte jobb, men artig også!

Skrevet

Takker for svar :)

Ser ut som flertallet ser ut til å synes det er greit å ha en kjedelig jobb uten de store utfordringene :)

Det syns jeg også, men ser at etterhvert som ungene blir større burde jeg kanskje utfordre meg selv litt mer.

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Nei, jeg hadde kjedet meg ihjel :P

Har jobbet i bhg, og t.o.m det var kjedelig og for lite stressende for meg :o

Skrevet

JA, bortsett fra at jeg roter det alltid til med tall og det hadde blitt katastrofe og regnskapsrot fordi jeg aldri klarer å holde styr på nullene.

Anonym poster: 2eb99072c5e457b123f0b74dac1936e0

Skrevet

nei jeg ville ikke det

Jobben høres veldig grei ut men jeg har ikke noen bakgrunn i regnskap så hadde vært ganske lost :)

Anonym poster: e6c92e0db54ae456dab831ec40f8a54c

Skrevet

Ja så absolutt! :D Drømmen min er en kjedelig kontorjobb!

Skrevet

Nei takk:) Holder på å ta master nå, og da ser jeg for meg en helt annen type jobb og en høyere lønn (om jeg har flaks - har jo ikke noe erfaring, så skal litt til). Men egentlig syns jeg det høres litt godt ut å kjede seg litt på jobben også :) Godt at det ikke alltid er kjempetravelt?

Anonym poster: f3ecb74ec1dcd2589d4dfb690a1ff8a2

Skrevet

Ja, den jobben jeg hadde tidligere var veldig stressende, og jeg merker det er deilig å ikke få noen stigning i blodtrykket ;) Samtidig går jo dagene senere enn i den andre jobben.

Skrevet

Takker for svar smile.png

Ser ut som flertallet ser ut til å synes det er greit å ha en kjedelig jobb uten de store utfordringene smile.png

Det syns jeg også, men ser at etterhvert som ungene blir større burde jeg kanskje utfordre meg selv litt mer.

Kunne ikke sagt meg mer enig! Jeg har det på mye samme måten (helt andre oppgaver og en god del mer lønn) men det er til tider litt lite utfordringer og liten prestisje/status. Men i den livsfasen jeg er i med et lite barn og en til på vei vil jeg ha det stabilt og forutsigbart og heller litt kjedelig. Karrieren får vi ta igjen om noen år ;)

Anonym poster: b692c6ef30a83f8a7a2b6090785ce776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...