Gå til innhold

Hva med navnet Sienna da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg lurer på det til jenta i magen. Hadde jeg aldri hørt om før. Hun sier det er mange som heter det i Norge. Men jeg har aldri møtt/hørt om noen som heter det. Har du?

Anonym poster: 06c9a4570968869f555de4190034b9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Just det. Like blodharry som Liam.

Anonym poster: af8e6482755896d5797b92a2e2d17129

Skrevet

En gammel venninne kalte datteren sin det, og må jo innrømme at jeg stusset litt. Hadde jo hørt navnet før, men venninnen min er så flott og smart og flink. Synes kanskje navnet passer bedre til en på unge mødre fra Jessheim eller auli for å si det sånn...

Skrevet

Synes det var fint jeg :)

Skrevet

Syns det er et fint navn jeg! :)

Verden blir jo mer og mer internasjonal så det er bedre å ha et navn som fungerer fint på både norsk og engelsk, enn å ha et typisk "urnorsk" navn som ingen i utlandet klarer å uttale.

Sienna og Liam er jo fine navn som både fungerer med norsk og engelsk uttale!

Er et moderne og internasjonalt navn, ikke blodharry etter min mening

Skrevet

fint navn. Jeg liker best navn som er fine både på norsk og engelsk. De tradisjonelle, norske synes jeg fort blir kjedelige :-)

Skrevet

Jenta mi heter Sienna. Synes det er nydelig :-)

Skrevet

Jeg liker det iallefall.

Anonym poster: ceeee6a494200fc7455a8eda52f73635

Skrevet

betyr det ikke noe sånt som ørkenfarge (ltså, det er navnet på en sandgul farge). Alle navn er uvante i begynnelsen, om man ikke har hørt dem så mye før. Syns det er et fint navn jeg, selv om jeg ikke velger det til min egen datter.

Skrevet

Liker det ikke. Jeg tenker bare på Sienna i hun komikerens skikkelse, husker ikke hva hun heter i farta ;) Joooo, Tusvik Bonde...eller?

Skrevet

Jeg klarer ikke la være å tenke på Ford Sierra når jeg ser det navnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...