Gå til innhold

dere som er kvalme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer dere å få gjort noe som helst? Idag har jeg satt på en klesvask, men ikke klart å henge den opp.

Hvordan skal jeg klare å handle julegaver, bli med på skoleavslutning og sånne ting?

Lage mat kan jeg bare glemme, bare lukten gjør meg enda mer kvalm.

Stakkars samboeren min gjør alt. Føler meg som verdens mest ubrukelige mamma og kjæreste.....

Klarer ikke dusje hver dag engang. Legen min foreslo igår at jeg skulle prøve reisesyketabletter. Noe som har prøvd det?

Kjenner at jeg kvier meg for å skulle putte i meg sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne hadde kjempeutbygge av sånne sea bands, akupressurbånd mot sjøsyke som du fester på håndleddene.

Skrevet

Hvor langt på vei er du? Jeg har vært kvalm mer eller mindre sammenhengende i 6 mnd, og hadde ikke klart meg hvis ikke det hadde vært for samboer... Man lærer seg å leve med det etterhvert...Kjenner virkelig følelsen av å føle seg ubrukelig. Håper mannen din er av den tålmodige og omsorgsfulle typen. Mest sannsynlig vil du bli bedre etterhvert, og det eneste som hjelper er å ta det med ro og lytte til kroppen, og droppe ting som ikke er helt 100% nødvendige...Kvalme er skikkelig kjipe greier, håper du blir bedre fort!

Anonym poster: 5f58ca1e01fd1acc2f9495ac20c9a2b2

Skrevet

Nei, klarte ikke noenting på det verste. Heller ikke dusje. Er litt bedre når, men gjør jeg for mye blir jeg helt utslått. Jeg har fått kjøpt en del julegaver, mannen har kjøpt en del. Vi skal nok få handlet innt il jul, men det blir dårlig med julevask og alt som ikke er absolutt nødvendig (jeg er 15+1 nå).

Jeg ville prøvd det du kan prøve, for jg lover deg at etter et par måneder med den kvalmen er du totalt nedbrutt. Hvis du finner noe spm funker før det kan det være du slipper unna litt billigere. Prøv reisesyke (ta gjerne en før du går ut av sengen på morgenen/ta en hvis du våkner på natten for å gå på do). Noen har også nytte av Afipran som legern skriver ut.

Akupunktur kan også hjelpe hvis du har det tilgjengelig der du bor og hvis du har penger til det (koster litt).

Anonym poster: 2cdb28f6a84e19055942cd20907ed2ee

Skrevet

Å ja... Jeg prøvde reisesyketabletter, uten virkning. De skal ikke være skadelige... Jeg hadde litt effekt av afipran, men disse må du Evt. Få på resept av legen... Lykke til!

Anonym poster: 5f58ca1e01fd1acc2f9495ac20c9a2b2

Skrevet

Jeg er 8 uker. Så ser for meg en lang vei med kvalme. Syns det blir værre og værre. Tilogmed om natta er jeg så kvalm at jeg ikke får sove.

Skal prøve sånne armbånd først. Har prøvd det før når jeg har vært bilsyk men syns ikke det funka no særlig. Det er jo verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...