Gå til innhold

Eh.... Ribbe, dere.... Er det en fugl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker om frekke og fullstendig meningsløse svar fra dere!

Hva faen er galt med om noen skulle lure på det??

At dere skal håne et menneske som helt klart er usikker på akkurat dette, er latterlig barnslig av dere. Alt som trengs er et normalt svar, ikke hånlige kommentarer...

Ribbe kan være av lam eller svin :) Så vet du det!

For svaret ditt va rjo veldig normalt! ALvorlig talt, hva feiler det deg som må banne til ukjente mennesker på nett for å få frem et poeng? Snakk normalt til folk, og kast ikke stein i glasshus!

Anonym poster: b5812ddf3bda0361ec5cc35b5822c5a7

Hehe, vel hvis det er det eneste du reagerer på, et ord som faktisk er like mye brukt som alt annet, så vet jeg ikke helt hvem som feiler hva. Og nå er det jo slik at jeg reagerer på hvordan andre kan tillate seg å svare et annet menneske på.

Og må si du faller fint under den kategorien, når du faktisk mener det må være noe galt med meg siden jeg brukte et "fy fy" ord.. ;)

Synes det er uhørt å lese slike innlegg, og stusser veldig over at noen heller velger å reagere på et banneord fremfor de som latterliggjør den personen som lagde denne tråden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dere skal håne et menneske som helt klart er usikker på akkurat dette, er latterlig barnslig av dere. Alt som trengs er et normalt svar, ikke hånlige kommentarer...

Herregud, viss folk ikke vet hva ribbe er, så burde de kanskje gått barnehage og grunnskole om igjen?? Trodde virkelig hi spøkte, alle over 5 år vet at ribbe ikke er fugl?!?

Anonym poster: 6cf0b5382bac93efe5e16015f27cd50f

Skrevet

Det hadde vært noe! :)

Hilsen en som helst skulle spist kalkun til jul. :D

Skrevet

Det var ikke så mange år siden jeg fant ut at ribbe ikke var en fugl. Og det fins det ikke noe som heter kalkunribbe

Anonym poster: 7c8065cc0c9ded6e8510035147b2a1e2

Skrevet

HAHAHAHAHAHA Jeg ler meg skvett ihjeeel av denne tråden!

TAKK!

Skrevet

Forveksler du det kanskje med rype, som er en fugl? Høres litt likt ut, men ribbe er altså ikke fugl nei :)

Skrevet

Nei ribbe er betegnelsen på en tynn tynn pikk

Skrevet

Herregud, viss folk ikke vet hva ribbe er, så burde de kanskje gått barnehage og grunnskole om igjen?? Trodde virkelig hi spøkte, alle over 5 år vet at ribbe ikke er fugl?!?

Er fremdeles ingen unnskyldning for frekke og nedlatende svar, er det vel?

Har en samboer som ikke er norsk og ikke vet hva ribbe er, skulle jeg sette meg ned og håne han for det?

Man kan ikke ta det for gitt at alle her inne er urnorske som oss, som har spist ribbe siden barnsben.

Og jeg nekter for at jeg er den eneste her inne som klarer å tenke i andre baner enn sneversynthet.

Dere må klare å tenke litt lengre enn nesetippen før dere avgir svar som dette.

Anonym poster: 6cf0b5382bac93efe5e16015f27cd50f

Skrevet

Altså, svineribbe er ikke noe man har tradisjoner for på Vestlandet. Her spiser vi sau. Nå er jeg vokst opp med svineribbe på en av juledagene, men de færreste av mine slekt og venner har et forhold til svineribbe. Jeg har aldri smakt medisterkaker, og jeg syns hvit julepølse er ekkelt, så alt handler om oppdragelse og tradisjoner. Syns ikke HIs innlegg var dumt! Er ikke alle som er fra østlandet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...