Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 hvordan gjør dere det i jula? krysser dere av de dagerne også? Anonym poster: 9566113399500ba01c7fa3660445ab09
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Man skal få penger for juledagene leste jeg, så kryss av som vanlig Anonym poster: b9b60fa1b747acfa56d436091ce354b9
DaTuMa Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Hva er meldekort? Er det noe jeg må fylle ut når jeg går i permisjon ?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Hva er meldekort? Er det noe jeg må fylle ut når jeg går i permisjon ? Nei, når man er arbeidsledig, feks Anonym poster: b9b60fa1b747acfa56d436091ce354b9
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Jeg skriver at jeg ikke har vært på jobb selv om jeg har jobb 2 dager i romjulen, ber arbeidsgiver om og skrive de opp for januar måned! Anonym poster: ce334e9a0ab9de93b8eb74a22d2a6f57
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Du over meg her - gidder du virkelig å bli trygdemisbruker pga det? Og hvis det skulle skje deg noe på jobb - da er du ikke forsikret! Skjønner ikke at arbeidsgiver går med på det! Anonym poster: a07279584e5586fe00faff8a03afaaa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå