Gå til innhold

dere som sender meldekort til NAV...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det i jula? krysser dere av de dagerne også?

 

Anonym poster: 9566113399500ba01c7fa3660445ab09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal få penger for juledagene leste jeg, så kryss av som vanlig :)

 

Anonym poster: b9b60fa1b747acfa56d436091ce354b9

Skrevet

Hva er meldekort? Er det noe jeg må fylle ut når jeg går i permisjon ?

Skrevet

Hva er meldekort? Er det noe jeg må fylle ut når jeg går i permisjon ?

 

Nei, når man er arbeidsledig, feks :)

 

Anonym poster: b9b60fa1b747acfa56d436091ce354b9

Skrevet

Jeg skriver at jeg ikke har vært på jobb selv om jeg har jobb 2 dager i romjulen, ber arbeidsgiver om og skrive de opp for januar måned!

 

Anonym poster: ce334e9a0ab9de93b8eb74a22d2a6f57

Skrevet

Du over meg her - gidder du virkelig å bli trygdemisbruker pga det? Og hvis det skulle skje deg noe på jobb - da er du ikke forsikret! Skjønner ikke at arbeidsgiver går med på det!

 

Anonym poster: a07279584e5586fe00faff8a03afaaa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...