Gå til innhold

Kan man gi ei hoppeku i navnefestgave? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i navnefest til et vennepars første barn. Aner ikke hva vi skal gi, men vil gi noe nyttig, enten en gave som fremmer fysisk aktivitet eller en pedagogisk leke eller bok.

Vi har ei hoppeku hjemme og den er meget populær hos de små.

Ser de har tilbud på babycare nå, så lurte på om jeg skulle slå til.

Kan man gi ei hoppeku i navnefestgave?? smile.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er hoppeku?

Skrevet

Ja, det syns jeg :) men det er jo ei stund til ungen kan bruke den da. Vi har ei her og vi digger den alle sammen..

Skrevet

Jeg tenker at det er mer som noe man gir til bursdag eller jul. Til navnfest/dåp det mer gaver som også skal være minner. Bøker funker med en personlig hilsen i. Men det er bare min mening :)

Anonym poster: 65bf63e038bd4842de0ceb31265d24df

Skrevet

Super ide. Gutten vår elsker hoppekua si. :)

En hoppeku er en ku man sitter på, som med hoppeball, bare bedre.

Skrevet

Fantastisk! Takk for tipset! Da blir det hoppeku (hvis den kommer fram før jul, navnefesten er i romjula)!

Skrevet

Jeg tenker at det er mer som noe man gir til bursdag eller jul. Til navnfest/dåp det mer gaver som også skal være minner. Bøker funker med en personlig hilsen i. Men det er bare min mening smile.png

Anonym poster: 65bf63e038bd4842de0ceb31265d24df

Forsåvidt enig, men det kan bli i overkant mye tinn, sølv og album osv. Vi fikk gåvogn, bøker og noen andre ting i tillegg til alt det tradisjonelle. Syns det var flott med begge deler :)

Anonym poster: 99da93d79cf62c3e71e031669ed54fb6

Skrevet

Kjempegod ide! Jenta vår fikk sovepose, det er også et praktisk alternativ til smykker og sølv...

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Knall god ide, jeg skal gi bort to av dem i julegaver i år :)

Synes personlig det er stas å få litt andre ting enn bare bøker, smykker og tinn i dåp. Barna våre fikk alt fra barnehagesekk til fullt tursett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...