Gå til innhold

Barnslig med rosa telefon til voksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere?

Anonym poster: 38b3fd2cd73eb13f4c4fc00f07caf1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kanskje. Jeg har det selv :-P Ikke helt rosa kanskje, mer mørke korall om man kan kalle en farge det?

Skrevet

Jeg synes alt av farger er barnslige, derfor skal min neste mobil være helt uten farge. Kanskje litt usynlig hvis slikt finnes...?

Skrevet

jeg har rosa mobil.... Av den enkle grunn at jeg ble skikkelig lei av å leite etter den hersens svarte telefonen hver bidige gang jeg skulle bruke den!!

Spesielt nedi veska var et mareritt, som veldig mange andre har jeg hele livet mitt oppi den og telefonen falt hele tida ut av mobillomma og ned i hovedrommet :-/

Skrevet

Jeg synes det er litt barnslig. Men hadde ikke sett ned på deg om du hadde en rosa telefon altså, bare ville ikke hatt en selv.

Anonym poster: 850655c5a7f6b65af5c163997ffeb77a

Skrevet

Nei det syns jeg ikke. Har ikke det selv, men syns det er greit med farver slik at man ser den.

Har div. andre farger på plast "trekk" til den.

Anonym poster: a5184db0640852641d5eb350174b7105

Skrevet

Har lilla plastdeksel til min. Det både beskytter også finner jeg tlf fort :)

Anonym poster: e9112b13d6a84cf6871fdb431473f944

Skrevet

Samme hva slags farger et deksel har vel? ER som hun over her skriver, leter etter den svarte mobilen i vesken :/

Lagde mitt eget deksel i stedet jeg. Av føttene til baby :D

http://telenor.frydaze.no/

Skrevet

Nei, jeg har mørk rosa telefon selv jeg :) Elsker den fargen!

Skrevet

Nei, jeg ønsket meg en rosa telefon sist jeg byttet. Dessverre ble det en svart mobil, siden den jeg ønsket meg var de gått tom for.

Anonym poster: b51a3b3a3a25b8cb770c2261cfb1de1e

Skrevet

Jeg hadde rosa telefon før, men nå har jeg arvet en sort en. Mannen min har nå den som er rosa. Det ville vært barnsligst å ikke bruke den, bare fordi den kom i rosa og ikke sort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...