*Kengumamma* Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 En svart labrador, ca 7 år, høy på napoleonskake og med kraftige stemmebånd gis bort ved henting. Han befinner seg sentralt på østlandet. Liker lange turer i hagen, spesielt i de små timer. På disse turene rundt og rundt i hagen setter han pris på å teste de kraftige stemmebåndene sine, gjerne en ti-tolv ganger for hver runde, klokken 01.28 om natten! Hvem f**n lufter bikkja si klokken halv to om natten?! Flere netter på rad! Greit nok at man sliter med å få ungene sine til å sove i egen seng, til rett tid og uten mat om natten, men en hund har da vel ikke behov for å tisse klokken halv to om natten? Så hvis du vil ha en labrador med kraftige stemmebånd og inkontinens, som i tillegg er høy på napoleon og småkaker, send meg en melding!
Mistletoe and wine Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 He he, skjønner frustrasjonen, men må le litt også Neste gang kan du gå ut, stille deg foran naboen og gjø han i ansiktet! Da tipper jeg han tusler passe forvirret inn i huset igjen med hunden, og forhåpentligvis tar hintet til neste gang
*Kengumamma* Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2012 Hadde det ikke vært for at det var 15 minus ute i natt, så hadde jeg gjort det. Jeg ler litt selv, her jeg sitter, men gud bedre jeg var sinna i natt!
Gjest cunning stunts Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Haha, han høres egentlig ut som en veldig søt inkontinenshund, kan ta ham, jeg!
*Kengumamma* Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2012 Haha, han høres egentlig ut som en veldig søt inkontinenshund, kan ta ham, jeg! You're welcome! Bare kom og hent han. Husk å ta med store mengder kake og tena lady!
stjertløvetann Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Hvem f**n lufter bikkja si klokken halv to om natten?! Flere netter på rad! Greit nok at man sliter med å få ungene sine til å sove i egen seng, til rett tid og uten mat om natten, men en hund har da vel ikke behov for å tisse klokken halv to om natten? Som forhenværende eier av hund med ekstremt sensitiv mage har jeg ved flere anledninger befunnet meg i hagen i pysjen halv to på natta for å lufte hund med eksplosiv diare, så her følte jeg trangen til å ta naboen din litt i forsvar - det er ikke sikkert de er ute der på faenskap selv om det kanskje kan virke sånn for deg
*Kengumamma* Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2012 Hvem f**n lufter bikkja si klokken halv to om natten?! Flere netter på rad! Greit nok at man sliter med å få ungene sine til å sove i egen seng, til rett tid og uten mat om natten, men en hund har da vel ikke behov for å tisse klokken halv to om natten? Som forhenværende eier av hund med ekstremt sensitiv mage har jeg ved flere anledninger befunnet meg i hagen i pysjen halv to på natta for å lufte hund med eksplosiv diare, så her følte jeg trangen til å ta naboen din litt i forsvar - det er ikke sikkert de er ute der på faenskap selv om det kanskje kan virke sånn for deg Jeg har veldig forståelse for det, altså. Men gud, så sinna man blir midt på natten av voff-voff-voff!
MGS123 Skrevet 14. desember 2012 #8 Skrevet 14. desember 2012 Har tilsvarende nabo, bikkja er bare ca 2 cm stor, men har stemmebånd som bærer godt innom soveromsveggene. Kanskje det fins en kennel for sånne..?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 På en måte er jeg glad for å ha bikkje som faktisk er litt mørkredd... Og siden jeg i tillegg ikke tåler at dyret står ute og gneldrer selv, så håper jeg virkelig ikke at naboene tenker hatske tanker om henne... Litt bjeffing er det jo, men ikke på sein kveld og natt. Skikkelige gneldrebikkjer tåler jeg ikke! Ergo: Jeg er jæ**** spent på hva naboens nyanskaffelse blir til... Ikke hørt'n enda, men jeg frykter...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. desember 2012 #10 Skrevet 15. desember 2012 Jeg gir bort både nabo og bikkja deres. De er sånne folk som har 3 bil-lik i hagen og søppel over alt. Og de har så klart en kjøter som står og nisøyker så fort han er ute. Og det er han jo en del. Han er bedre når de er hjemme, enn når han er alene da er det et jævla leven. Har vurdert følgende tiltak - rottegift - overforing med sjokolade - dobbel halvstkk rundt halsen på den med eget båndt, tragisk utfall fordi den står i sin egen møkk i løpestreng - slippe den fri og håpe noen kjører på den Men jeg er en anstendig person så jeg gjør ikke sånne ting. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker.
Gjest Ziva Skrevet 15. desember 2012 #11 Skrevet 15. desember 2012 Jeg gir bort både nabo og bikkja deres. De er sånne folk som har 3 bil-lik i hagen og søppel over alt. Og de har så klart en kjøter som står og nisøyker så fort han er ute. Og det er han jo en del. Han er bedre når de er hjemme, enn når han er alene da er det et jævla leven. Har vurdert følgende tiltak - rottegift - overforing med sjokolade - dobbel halvstkk rundt halsen på den med eget båndt, tragisk utfall fordi den står i sin egen møkk i løpestreng - slippe den fri og håpe noen kjører på den Men jeg er en anstendig person så jeg gjør ikke sånne ting. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker. En tlf til mattilsynet er veien å gå hvis den står og går i sin egen møkk.
Gjest meg mamma? Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Jeg gir bort både nabo og bikkja deres. De er sånne folk som har 3 bil-lik i hagen og søppel over alt. Og de har så klart en kjøter som står og nisøyker så fort han er ute. Og det er han jo en del. Han er bedre når de er hjemme, enn når han er alene da er det et jævla leven. Har vurdert følgende tiltak - rottegift - overforing med sjokolade - dobbel halvstkk rundt halsen på den med eget båndt, tragisk utfall fordi den står i sin egen møkk i løpestreng - slippe den fri og håpe noen kjører på den Men jeg er en anstendig person så jeg gjør ikke sånne ting. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker. Den var ikke morsom, bare slem. Har ikke hunden det bra, så må du heller melde dem.
ellen-propellen Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har aldri møtt en hund som gneldrer mens den er på do. De fleste hunder gneldrer når de passer på/vokter for å skremme eller når de kjeder seg. Prat med naboen din, si at dette faktisk er ett problem. Eller bare ring Mattilsynet. Her kommer de ihvertfall og har samtale med eiere av gneldre hunder
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Jeg gir bort både nabo og bikkja deres. De er sånne folk som har 3 bil-lik i hagen og søppel over alt. Og de har så klart en kjøter som står og nisøyker så fort han er ute. Og det er han jo en del. Han er bedre når de er hjemme, enn når han er alene da er det et jævla leven. Har vurdert følgende tiltak - rottegift - overforing med sjokolade - dobbel halvstkk rundt halsen på den med eget båndt, tragisk utfall fordi den står i sin egen møkk i løpestreng - slippe den fri og håpe noen kjører på den Men jeg er en anstendig person så jeg gjør ikke sånne ting. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker. Den var ikke morsom, bare slem. Har ikke hunden det bra, så må du heller melde dem. Det var ikke ment morsomt. Det er fakta. Alle disse mulighetene er vurdert. Den hunden har det nok bedre som død, og jeg har det helt klart bedre. Ja det er jo bare å melde. Men disse folkene skal være naboene mine i mange år. Vi har ingen konflikt gående, og jeg har faktisk ikke tenkt å starte en.
Gjest meg mamma? Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 Jeg gir bort både nabo og bikkja deres. De er sånne folk som har 3 bil-lik i hagen og søppel over alt. Og de har så klart en kjøter som står og nisøyker så fort han er ute. Og det er han jo en del. Han er bedre når de er hjemme, enn når han er alene da er det et jævla leven. Har vurdert følgende tiltak - rottegift - overforing med sjokolade - dobbel halvstkk rundt halsen på den med eget båndt, tragisk utfall fordi den står i sin egen møkk i løpestreng - slippe den fri og håpe noen kjører på den Men jeg er en anstendig person så jeg gjør ikke sånne ting. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker. Den var ikke morsom, bare slem. Har ikke hunden det bra, så må du heller melde dem. Det var ikke ment morsomt. Det er fakta. Alle disse mulighetene er vurdert. Den hunden har det nok bedre som død, og jeg har det helt klart bedre. Ja det er jo bare å melde. Men disse folkene skal være naboene mine i mange år. Vi har ingen konflikt gående, og jeg har faktisk ikke tenkt å starte en. Og du tror ikke at noen av de tiltakene du har tenkt ut vil starte en konflikt?
Mistletoe and wine Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 Jeg gir bort både nabo og bikkja deres. De er sånne folk som har 3 bil-lik i hagen og søppel over alt. Og de har så klart en kjøter som står og nisøyker så fort han er ute. Og det er han jo en del. Han er bedre når de er hjemme, enn når han er alene da er det et jævla leven. Har vurdert følgende tiltak - rottegift - overforing med sjokolade - dobbel halvstkk rundt halsen på den med eget båndt, tragisk utfall fordi den står i sin egen møkk i løpestreng - slippe den fri og håpe noen kjører på den Men jeg er en anstendig person så jeg gjør ikke sånne ting. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker. Den var ikke morsom, bare slem. Har ikke hunden det bra, så må du heller melde dem. Det var ikke ment morsomt. Det er fakta. Alle disse mulighetene er vurdert. Den hunden har det nok bedre som død, og jeg har det helt klart bedre. Ja det er jo bare å melde. Men disse folkene skal være naboene mine i mange år. Vi har ingen konflikt gående, og jeg har faktisk ikke tenkt å starte en. Og du tror ikke at noen av de tiltakene du har tenkt ut vil starte en konflikt? Og du kan ringe anonymt til mattilsynet! Håper du gjør det, dyremishandling burde bli slått hardt ned på!
Iiiiik Skrevet 17. desember 2012 #17 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Jeg gir bort både nabo og bikkja deres. De er sånne folk som har 3 bil-lik i hagen og søppel over alt. Og de har så klart en kjøter som står og nisøyker så fort han er ute. Og det er han jo en del. Han er bedre når de er hjemme, enn når han er alene da er det et jævla leven. Har vurdert følgende tiltak - rottegift - overforing med sjokolade - dobbel halvstkk rundt halsen på den med eget båndt, tragisk utfall fordi den står i sin egen møkk i løpestreng - slippe den fri og håpe noen kjører på den Men jeg er en anstendig person så jeg gjør ikke sånne ting. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker. Den var ikke morsom, bare slem. Har ikke hunden det bra, så må du heller melde dem. Det var ikke ment morsomt. Det er fakta. Alle disse mulighetene er vurdert. Den hunden har det nok bedre som død, og jeg har det helt klart bedre. Ja det er jo bare å melde. Men disse folkene skal være naboene mine i mange år. Vi har ingen konflikt gående, og jeg har faktisk ikke tenkt å starte en. Og du tror ikke at noen av de tiltakene du har tenkt ut vil starte en konflikt? Men kan du lese, meg mamma? Etter listen med tiltak som er vurdert, står det (så sant jeg kan lese) "Men jeg er en anstendig person, så jeg gjør ikke sånt. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker. Endret 17. desember 2012 av Juleneeek
Gjest meg mamma? Skrevet 17. desember 2012 #18 Skrevet 17. desember 2012 Jeg gir bort både nabo og bikkja deres. De er sånne folk som har 3 bil-lik i hagen og søppel over alt. Og de har så klart en kjøter som står og nisøyker så fort han er ute. Og det er han jo en del. Han er bedre når de er hjemme, enn når han er alene da er det et jævla leven. Har vurdert følgende tiltak - rottegift - overforing med sjokolade - dobbel halvstkk rundt halsen på den med eget båndt, tragisk utfall fordi den står i sin egen møkk i løpestreng - slippe den fri og håpe noen kjører på den Men jeg er en anstendig person så jeg gjør ikke sånne ting. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker. Den var ikke morsom, bare slem. Har ikke hunden det bra, så må du heller melde dem. Det var ikke ment morsomt. Det er fakta. Alle disse mulighetene er vurdert. Den hunden har det nok bedre som død, og jeg har det helt klart bedre. Ja det er jo bare å melde. Men disse folkene skal være naboene mine i mange år. Vi har ingen konflikt gående, og jeg har faktisk ikke tenkt å starte en. Og du tror ikke at noen av de tiltakene du har tenkt ut vil starte en konflikt? Men kan du lese, meg mamma? Etter listen med tiltak som er vurdert, står det (så sant jeg kan lese) "Men jeg er en anstendig person, så jeg gjør ikke sånt. Ikke bikkja sin feil at den er hos udugelige mennesker. Ja, jeg kan lese. Hvis ikke hun melder at hunden ikke har det bra, da er hun ikke i mine øyne et anstendig menneske. Det er min mening, og du mener sikkert noe helt annet
Iiiiik Skrevet 17. desember 2012 #19 Skrevet 17. desember 2012 Jeg mener at det er rart å påstå at hun har tenkt å starte en konflikt. Hun har jo ikke det. Hun leker seg med tanken på å ta igjen, men gjør det ikke. Jeg kjenner ikke dama jeg, vet ikke hvor anstendig eller uanstendig hun er, men synes det er rart å ta utgangspunkt i så lite informasjon om et menneske og tro at man vet hvordan hun "egentlig" er.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. desember 2012 #20 Skrevet 17. desember 2012 Takk til neket! (det hørtes jo ikke bra ut) Det er ikke dyremishandling heller. Det er mer at de ikke har tid til å ha hund. Mor har vært syk og innlagt på psyk, og de har 4 unger. Far er delvis sykmeldt for å håndtere hverdagen, de sliter økonomisk. Hunden var nok en sånn der "bare vi får en hund så blir alt bra". Så i stedet for fire unger, har de fire og en hund. Joda den står i løpestreng i sin egen møkk. Den driter nå der den står. Og den søyker så jævlig når den er alene, og det er den jo nødt til å bli til tider med den familiesituasjonen. Jeg kommer nok til å ta det opp med dem direkte en dag jeg treffer dem og vi kommer i snakk. Livet er mer enn svart hvitt. Jeg kan jo ikke kverke bikkja til noen. De er jo sikkert glad den, både store og små. Og til hun med leseproblemer. Neste du kan kjøre er "stakkars de ungene som har deg som lærer". Den har jeg ikke hørt på lenge nå.
Gjest meg mamma? Skrevet 18. desember 2012 #21 Skrevet 18. desember 2012 Takk til neket! (det hørtes jo ikke bra ut) Det er ikke dyremishandling heller. Det er mer at de ikke har tid til å ha hund. Mor har vært syk og innlagt på psyk, og de har 4 unger. Far er delvis sykmeldt for å håndtere hverdagen, de sliter økonomisk. Hunden var nok en sånn der "bare vi får en hund så blir alt bra". Så i stedet for fire unger, har de fire og en hund. Joda den står i løpestreng i sin egen møkk. Den driter nå der den står. Og den søyker så jævlig når den er alene, og det er den jo nødt til å bli til tider med den familiesituasjonen. Jeg kommer nok til å ta det opp med dem direkte en dag jeg treffer dem og vi kommer i snakk. Livet er mer enn svart hvitt. Jeg kan jo ikke kverke bikkja til noen. De er jo sikkert glad den, både store og små. Og til hun med leseproblemer. Neste du kan kjøre er "stakkars de ungene som har deg som lærer". Den har jeg ikke hørt på lenge nå. Hun med leseproblemer.............. mener du meg? Jeg har absolutt ingen probølemer med å lese. Hvordan skal jeg vite at du er lærer? Når du skriver sånt bør du jammen meg tåle litt kritikk
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. desember 2012 #22 Skrevet 19. desember 2012 Takk til neket! (det hørtes jo ikke bra ut) Det er ikke dyremishandling heller. Det er mer at de ikke har tid til å ha hund. Mor har vært syk og innlagt på psyk, og de har 4 unger. Far er delvis sykmeldt for å håndtere hverdagen, de sliter økonomisk. Hunden var nok en sånn der "bare vi får en hund så blir alt bra". Så i stedet for fire unger, har de fire og en hund. Joda den står i løpestreng i sin egen møkk. Den driter nå der den står. Og den søyker så jævlig når den er alene, og det er den jo nødt til å bli til tider med den familiesituasjonen. Jeg kommer nok til å ta det opp med dem direkte en dag jeg treffer dem og vi kommer i snakk. Livet er mer enn svart hvitt. Jeg kan jo ikke kverke bikkja til noen. De er jo sikkert glad den, både store og små. Og til hun med leseproblemer. Neste du kan kjøre er "stakkars de ungene som har deg som lærer". Den har jeg ikke hørt på lenge nå. Hun med leseproblemer.............. mener du meg? Jeg har absolutt ingen probølemer med å lese. Hvordan skal jeg vite at du er lærer? Når du skriver sånt bør du jammen meg tåle litt kritikk Tåler da kritikk, men det blir litt VG når du tar deler av innlegget ut av sammenheng og henger deg på de saftige delene? Og at Lektor Doppler med tillegg er lærer er jo ikke hemmelig. Og nå vet du det i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå