♥Madam Mim♥ Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Hva er deres beste tips til en langweekend? Stedet jeg vil reise til må være både forholdsvis billig å reise/bo i og er ute etter billig shopping :-) Har fra før forelsket meg totalt i Riga, men vil gjerne prøve andre steder også:-) legg gjerne til i kommentar om stedet passer best for kjæreste/jentetur eller for hele familien i tillegg :-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Firenze og Amsterdam er de stedene jeg gjerne reiser tilbake til igjen og igjen. Begge steder egner seg godt både for venninneferie og kjærestetur. Amsterdam er jo kjent for shoppingmulighetene, de ligger minst et år foran Norge på mange ting. De skoene du ser i Amsterdam i å kommer i norske skobutikker neste år... Maten er god i Amsterdam, mye kinarestauranter, mongolsk mat o.l. pluss pannekakehusene selvsagt. Om du reiser på våren er kanalene, blomstermarkedene osv fantastisk. Firenze er det mer historisk sus over, flotte bygninger, mye å se. Italiensk mat og vin er jo fantastisk. Liker Firenze mye bedre enn f.eks Roma. Roma er greit å ha besøkt en gang så du har sett de store severdighetene, men jeg liker stemningen i Firenze mye bedre. Anonym poster: 6a6123414bd2b06d1d5d10fadfe4dc90
♥Madam Mim♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2012 Tusen takk, da står det to nye byer på lista mi :-) Noen flere tips?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Vi var i Gdansk nå sist. Veldig billig å både reise og bo. Vi bodde på Hilton. Klærne hadde ca. 1/3 av prisen her. Maten var god og billig. Vi tok dette som en kjærestetur. Da fikk i sett mye. Anonym poster: f40cfdb92943f23fcf3e6c13131eaec8
Catlady Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Elsker lisboa fantastisk flott by, deilig mat, bra shopping, og en av de billigste byene i Europa. Passer for alle, men kanskje best for par eller venninnetur:)
♥Madam Mim♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2012 Takk for tips :-) Når jeg tenker over det passer alle storbyferier kanskje best for voksne. Enten kjæreste eller venninnetur. Går gravid nå så blir nok ikke noe før baby er noen måneder (av forskjellige årsaker vil jeg ha lite næring/gå fort tom for melk). Tror kanskje ikke et barn på 3 år og en baby har noe på storbyferie å gjøre, da er det bedre ånta en tur til syden med dem i tillegg :-) får såå lyst til å reise med en gang vetu når gradestokken har krøpet til under -20 og har 15cm snø :-)
løvebrøl Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Praha. Kjempe flott by. Masse shoppingsmuligheter og masse fine spisesteder. Greie priser er det også :-)
♥Madam Mim♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2012 praha har jeg vært i før! Nydelig by, men siden det var i forbindelse men aktive fredsreiser så fikk vi veldig liten tid til å se oss rundt!! er det bare de små butikkene der eller har de kjøpesentre også?? arkitekturen i den byen er iallefall den fineste jeg har sett noen gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå