Gå til innhold

Bake til barnehagen selv om barnet er sykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle bake til et arrangement til barnehagen, men barnet vårt er sykt i dag og er hjemme. Vi skal derfor ikke gå på arrangementet. Bør jeg likevel bake og levere baksten i barnehagen, eller kan jeg droppe det? Jeg har litt dårlig samvittighet for ikke å bake for det var så vanskelig å få noen til å bake. Samtidig har jeg jo ikke fryktelig lyst å bake. Har 100 andre ting jeg skulle gjort.

Hva synes dere?

Anonym poster: c734414cfbaf65a4a1cfa6465888a468

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo lovet å bake, så da synes jeg du burde gjøre det selv om dere ikke skal dit selv.

Skrevet

Da blir det baking. Hadde vel egentlig ikke forventet det hvis jeg var ansatt i barnehagen, men da håper jeg de setter stor pris på det om ikke annet (er selv sykemeldt og ikke i form, så synes synd på meg selv :P)

Kom gjerne med flere meninger folkens!

Skrevet

Om jeg var deg hadde jeg kjøpt noe ferdig på butikken og levert det :P Hadde ikke orket å bake om jeg ikke var i form.

Anonym poster: 0679ec6ab330ba091f2d3d5e887cff22

Skrevet

Jeg hadde bakt, for de regner jo med ditt bidrag. Om du ikke baker må de på kort varsel få noen andre til å gjøre det isteden...

Anonym poster: e4f7c4b74e77dfcac2a1d42485a989d6

Skrevet

Det er ikke så lett å bake med sykt barn, så jeg ville ikke ha bakt. men nå har jeg en 1,5åring så kommer vel litt ann på alder:) men ville ringt bhg

Anonym poster: 7d429793fa67a835a64f48688d9e71c5

Skrevet

Jeg hadde ikke bakt, men det fordi det alltid var sinnsyk overflod på slikt under tilstelninger i bhg til jr.

Skrevet

Har du sagt du skal bake bør du bake, selvom du og barnet ikke skal på arrangementet. Det er jo for de andre barna også.

Just saying.

Skrevet

Jeg hadde bakt. I bhg her så bakes det bare akurat så mange kaker som man trenger. Uteblir da en hel langpannekake så risiskerer man at noen ikke får kake i det hele tatt!!!

Skrevet

Bakte og slet og kastet nesten opp over hele baksten. Men det ble et helt perfekt resultat! Vedlig fornøyd! Leverte de i barnehagen og fikk ikke så mye som et liten takk en gang :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...