Gå til innhold

Mulig at jeg er 1 mnd lenger på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt to tidlige ul, som bekrefter mine egne beregninger i fht mens og positiv test. Er det likevel mulig jeg er 1 mnd lenger på vei? Lurer pga stor mage og livmor - myyye større enn med førstemann. Er andregangs og 15 uker.

Anonym poster: 544c46a7b3a2f420c39566a1d6239ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uvanlig at man får tidligere mage og større mage når man er andregangs

Anonym poster: 71475219f4063646673d717c420d486b

Skrevet

Ehh, har du tatt 2 UL tror jeg at jeg hadde tatt utgangspunkt i disse :) Normalt å være større med andremann. Selv har jeg bitteliten mage og slt for lav/liten livmor, men jeg er 26+4 i dag. Så det kan gå begge veier det der :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Var det jeg ville høre :)

HI

Anonym poster: 544c46a7b3a2f420c39566a1d6239ad4

Skrevet

Tror nok fint du kan stole på ultralydene.

Det er veldig vanlig å bli stor tidlig når man har vært gravid før, jeg var helt enorm da jeg ventet mitt fjerde barn. Min jordmor sa at babyen min var kjempeheldig som hadde god plass i en livmor som var godt tøyd ut av eldre søsken ;)

Siden livmora lettere tøyer seg ut når du har vært gravid tidligere produseres det gjerne litt mer fostervann og ungen har god tumleplass inni der.

Med fjerde barnet hadde jeg så stor mage og så mye fostervann at det ble en "snakkis" på sykehuset. Legene tøyset med at de gjerne ville ha samlet alt fostervannet så de kunne se hvor mye det faktisk var...

Jeg hadde like stor mage som en venninne som fikk tvillinger, og det enda jeg bare la på meg 12 kg og fikk en unge på 4,3 kg, ungen kom 15 dager før termin.

Anonym poster: e75b6fa7c59e12a5c9b6b3acfae9d1ce

Skrevet

Jeg bærer annerledes denne gangen, lengre ned og mer på tvers. Er 24+3 i dag og kan enda skjule magen om jeg sitter eller har en rolig dag. Han stikker godt ut noen dager, andre ikke.

Skrevet

Får ikke redigert eget innlegg fra tlf.

Glemte å svare deg HI ;)

Stol på UL du, og det er sikkert pga at det er nr 2 som gir såpass med mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...