Gå til innhold

Trenger råd om hvordan få guttebaby


Muffens

Anbefalte innlegg

Hei.

 

vi planlegger å få barn og jeg lurer på om hva kan vi gjøre for å få guttebaby, da jeg har stor ønske om å få en sønn. Jeg har ingen bror og har alltid hatt ønske om å få en sønn.

 

Kan noen gi meg råd og tips om hvordan kan vi øke oddsene for å få guttebaby og hvor stor sjanse er det for å få det?

 

Andre nyttige tips jeg trenger er å vite hvordan eggløsningstest fungerer og er det sant at det er stor sannsynlighet for å få guttebaby hvis du har sex rett etter eggeløsning? For da klarer de raske Y-kromosom cellene å rekke egget og sette befruktning i gang.....

 

Ser frem til gode råd. På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Ha sex på eggløsningsdagen og dagen etter, ha samleie med han bakfra, trenge så dypt inn som mulig, du bør få orgasme før han. La sæden ligge litt inni deg før du tømmer på do. Spis salt mat og matvarer med natrium og kalium (som kjøtt, potet, tomat, ferdigprodukter) Unngå matvare med kalsium og magnesium som melkeprodukter feks.

 

Finner masse informasjon hvis du googler: "In gender by Tamara" og laster opp PDF-filen.

 

Dette er nok ikke helt bevist at funker, men det er vært et forsøk. Mulig det øker sjansen for å få gutt med noen prosent :-)

Lenke til kommentar

Hei,

 

hvordan finner man ut at det er riktig timing for eggeløsning?

 

Er det noen apparater eller tester man kan kjøpe?

 

Hva slags diett skal mannen ha?

 

Skal han gjøre noe i forhold til dette?

 

Imøteser tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Hvis du tar eggløsingstester fra noen dager før ventet eggløsningen, og har sex når eggløsningstesten er positiv og to-tre dager etter det har du nok truffet eggløsningen. Når testen viser positiv, får du eggløsning innen 12-24 timer ca. Eggløsingstester kan kjøpes på nettet, bare å google "eggløsningstester"

 

Mannen skal også gå på diett, mye det samme som dama, lite natrium og salt iallfall. Står mye inne på den PDF-filen jeg skrev om over. (går ikke ann å legge ut filen her siden det er PDF og må lastes ned)

Lenke til kommentar

I følge noen gynekologer er det også lurt å ha sex dagene opp mot eggløsningen, slik at det ligger svømmere på lur og venter på egget ;) Befruktningen skjer som regel ganske høyt oppe i egglederen, nesten helt oppe med eggstokken. Og det er jo høyere sjangse hvis egget må kjøre slalom mellom svømmere, og ikke bare må møte dem på veien ;)

Lenke til kommentar

Annonse

  • 3 uker senere...

-Ha sex dagen før eller på eggløsnings dagen

- Ha sex i doggy

- Både du og mannen bør drikke drikkevarer med koffein som fek cola, kaffe og energidrikker (spesiellt mannen din bør drikke dette)

- ikke spis eller drikk noe som kan gi deg et surt miljø i nedentil, et surt miljø favoriserer jentene og et basisk miljø favoritiserer guttene

 

Jeg har selv 2 gutter og venter ei jente nå og for og bli gravid med jente gjorde vi motsatt :D

Lenke til kommentar

-Ha sex dagen før eller på eggløsnings dagen

- Ha sex i doggy

- Både du og mannen bør drikke drikkevarer med koffein som fek cola, kaffe og energidrikker (spesiellt mannen din bør drikke dette)

- ikke spis eller drikk noe som kan gi deg et surt miljø i nedentil, et surt miljø favoriserer jentene og et basisk miljø favoritiserer guttene

 

Jeg har selv 2 gutter og venter ei jente nå og for og bli gravid med jente gjorde vi motsatt :D

hva gjorde du for å få jente? :)
Lenke til kommentar

For det første så må du ha stålkontroll på syklusen din, finne ut når du har eggløsning og så ha sex (masse sex) frem til 3 dager FØR eggløsning. På den måten har du masse jenteceller inni deg (jentene lever lengre enn gutta).

Så må du ha et surt miljø i skjeden, dvs drikke og spise ting som gir deg dette som fek melk og melkeproduktter og drikk masse grapefrukt juice , selv drakk jeg opp til 1 liter pr dag. Unngå koffein dette gjelder kaffe, cola, enegidrikker og sjokolade. Dette er spesiellt viktig at mannen ungår dette, da koffein gir guttene et ekstra kick. Og så selve finalen: Bruk en engangsprøyte til og sprøyte eddikvann opp i selve skjeden ca 15 min før selve samleie..

 

Dette gjorde at jeg nå er gravid med ei jente. På min manns side av famillien så er det bare gutter, så dette blir den første jenta :D

Lenke til kommentar

Har også hørt hvor langt mannen er inni deg når han kommer har noe å si. Guttespermier er raskere, men svømmer ikke langt, og omvendt for jentespermier. Så doggie og at han er lengst mulig inni deg ved utøsning kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vet ikke om det stemmer,men har lest hvis man spiser og drikke melkeprodukter blir det ei jente og spiser du mat med mye jern og natron blir det gutt:)

Lenke til kommentar

Annonse

Gutteceller dør raskere enn jenteceller... Du får gi mannen din det han trenger for å få utløsing uten at cellene kommer inn i deg, flere ganger og ofte. Når dere da skal lage denne her berømte guttebabyen så vil du få helt ny og frisk sædkvalitet. Om det blir gutt eller ikke så er det bare å prøve på ny. Personlig kjenner jeg en familie som har 11 jenter før første gutt kom til verden.

 

Ja, de er smiths venner :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

vi planlegger å få barn og jeg lurer på om hva kan vi gjøre for å få guttebaby, da jeg har stor ønske om å få en sønn. Jeg har ingen bror og har alltid hatt ønske om å få en sønn.

 

Kan noen gi meg råd og tips om hvordan kan vi øke oddsene for å få guttebaby og hvor stor sjanse er det for å få det?

 

Andre nyttige tips jeg trenger er å vite hvordan eggløsningstest fungerer og er det sant at det er stor sannsynlighet for å få guttebaby hvis du har sex rett etter eggeløsning? For da klarer de raske Y-kromosom cellene å rekke egget og sette befruktning i gang.....

 

Ser frem til gode råd. På forhånd takk.

 

Ser tråden er litt gammel, men er det lov å spørre om du blir skuffa om du får ei jente?

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...