Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Og skal barna gå lucia? Anonym poster: 64c55e404ad69dc355a900d34b133560
Elsker livet Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Nei, det blir nok usunt i jula, så baker ingenting. De skal ikke gå lucia, de er hjemme og jeg tror det går fint uten den markeringen her hjemme.
Musemorbr / Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Vi går straks i gang. Jeg jukser i år. 123 bollemix. Mannen, god som han er, overrasket med å plukke en med seg da han handlet melk i går. Han mente at vi fortjener litt ekstra kos. Selv spiser han ikke usunt. Mer til meg og den lille.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Anonym poster: abf0b47cdf2c5e07867d2f5fa879da8d
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Nei, blir feiring i bhg og skolen så det slipper jeg! Heldigvis... Har nok å gjøre! Anonym poster: abf0b47cdf2c5e07867d2f5fa879da8d
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Oi det har jeg ikke tenkt på, men det skal jeg jammen gjøre. Det er jo så godt! Anonym poster: b09e181ea00e7da2a0678bd58ae7dbaa
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 NEI!!! Ikke iår.. Har prøvd meg på de hersens lusekattene i mange år, men får de aldri til.. Fatter ikke at jeg ikke får det til, men neida. Ungen skal gå i luciatog i bhg, og de har bakt lussekatter der. Anonym poster: e3903ec812a4141e99d88d1abde8d9f0
Lille- MO Skrevet 12. desember 2012 #9 Skrevet 12. desember 2012 Nei, vi drar i barnehagen i morgen og får servert der men neste år blir det nok baking her også da kan mini bli med å forme egne
Musemorbr / Skrevet 12. desember 2012 #10 Skrevet 12. desember 2012 Anonym poster: abf0b47cdf2c5e07867d2f5fa879da8d Som om jeg skulle sagt det selv
DotM Skrevet 12. desember 2012 #11 Skrevet 12. desember 2012 Er ikke luciadagen i morgen? Lussekatter er kjempe godt så har tenkt til å bake i morgen
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #12 Skrevet 12. desember 2012 Er ikke luciadagen i morgen? Lussekatter er kjempe godt så har tenkt til å bake i morgen Det er lov å være forberedt. Lager du alle julekakene på julaften også? Anonym poster: 64c55e404ad69dc355a900d34b133560
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2012 #13 Skrevet 12. desember 2012 Nei, hadde igrunn ikke tenkt til det...men når du sier det så spørs det om ikke det blir en runde boller ja Og minstemann skal gå lucia i barnehagen i morgen. Eldste går bare i 3.klasse og må vente til neste år med å gå
DotM Skrevet 12. desember 2012 #14 Skrevet 12. desember 2012 Er ikke luciadagen i morgen? Lussekatter er kjempe godt så har tenkt til å bake i morgen Det er lov å være forberedt. Lager du alle julekakene på julaften også? Anonym poster: 64c55e404ad69dc355a900d34b133560 Bare lurte, kunne tenkes jeg husket feil dag Det er jo selvfølgelig lov til å være forberedt, har selv bakt en del julekaker allerede. Men om jeg har tid så foretrekker jeg boller og slikt nystekte og ferske den dagen de skal serveres, men det er ikke det denne tråden handler om
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 12. desember 2012 #15 Skrevet 12. desember 2012 Har noen en god oppskrift å dele?
Elsker livet Skrevet 12. desember 2012 #16 Skrevet 12. desember 2012 Anonym poster: abf0b47cdf2c5e07867d2f5fa879da8d Som om jeg skulle sagt det selv Jeg syns det var lite gjennomtenkt.
HeltAnonym Skrevet 12. desember 2012 #17 Skrevet 12. desember 2012 Å, jeg har skikkelig lyst å bake i dag, men har selvfølgelig blitt syk, så vet ikke om jeg orker.. Får se i morgen, om ikke så tar jeg en sen "feiring" i helgen Det er jo så godt.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #18 Skrevet 12. desember 2012 Ja baker til barnehagen... Småbarns avd derfor baker foreldrene Anonym poster: ebb17e417a0b6d0a55e0c75c1719bb8f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #19 Skrevet 12. desember 2012 Tror det var jeg som var blank der oppe i sted, prøvde å svare men det virket ikke. noe galt. Anonym poster: ebb17e417a0b6d0a55e0c75c1719bb8f
beibilykke Skrevet 12. desember 2012 #20 Skrevet 12. desember 2012 Nei. De baker i bhg i dag og i morgen har de luciafeiring og frokost til foreldre i bhg, men jeg har eksamen så snuppa får kose seg på egenhånd denne gangen
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #21 Skrevet 12. desember 2012 Nei, det gjør de i barnehagen, og serverer oss foreldre i morgen tidlig når vi kommer for å se luciatoget. Anonym poster: c0ace607569254fd3d7fb24e4a3a7cfd
May the force be with you Skrevet 12. desember 2012 #22 Skrevet 12. desember 2012 Ja, det skal jeg jammen gjøre:) i dag eller i morgen... Det er jo ssssååå godt:) Har aldri lagd glutenfrie lussekatter før (cøliaki i huset) , så det blir spennende... Krysser fingra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå