Gå til innhold

Baker du lussekatter i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skal barna gå lucia?

 

Anonym poster: 64c55e404ad69dc355a900d34b133560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det blir nok usunt i jula, så baker ingenting. De skal ikke gå lucia, de er hjemme og jeg tror det går fint uten den markeringen her hjemme.

Skrevet

Vi går straks i gang. Jeg jukser i år. 123 bollemix. Mannen, god som han er, overrasket med å plukke en med seg da han handlet melk i går. Han mente at vi fortjener litt ekstra kos. Selv spiser han ikke usunt. Mer til meg og den lille. ;)

Skrevet

 

 

Anonym poster: abf0b47cdf2c5e07867d2f5fa879da8d

Skrevet

Nei, blir feiring i bhg og skolen så det slipper jeg! Heldigvis... Har nok å gjøre!

 

Anonym poster: abf0b47cdf2c5e07867d2f5fa879da8d

Skrevet

Oi det har jeg ikke tenkt på, men det skal jeg jammen gjøre. Det er jo så godt!

 

Anonym poster: b09e181ea00e7da2a0678bd58ae7dbaa

Skrevet

NEI!!! Ikke iår.. Har prøvd meg på de hersens lusekattene i mange år, men får de aldri til.. Fatter ikke at jeg ikke får det til, men neida.

 

 

Ungen skal gå i luciatog i bhg, og de har bakt lussekatter der.

 

Anonym poster: e3903ec812a4141e99d88d1abde8d9f0

Skrevet

Nei, vi drar i barnehagen i morgen og får servert der :D men neste år blir det nok baking her også da kan mini bli med å forme egne :)

Skrevet

 

 

Anonym poster: abf0b47cdf2c5e07867d2f5fa879da8d

 

Som om jeg skulle sagt det selv :P

Skrevet

Er ikke luciadagen i morgen? Lussekatter er kjempe godt så har tenkt til å bake i morgen :D

Skrevet

Er ikke luciadagen i morgen? Lussekatter er kjempe godt så har tenkt til å bake i morgen :D

 

Det er lov å være forberedt. Lager du alle julekakene på julaften også?

 

Anonym poster: 64c55e404ad69dc355a900d34b133560

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, hadde igrunn ikke tenkt til det...men når du sier det så spørs det om ikke det blir en runde boller ja :) Og minstemann skal gå lucia i barnehagen i morgen. Eldste går bare i 3.klasse og må vente til neste år med å gå :)

Skrevet

Er ikke luciadagen i morgen? Lussekatter er kjempe godt så har tenkt til å bake i morgen biggrin.png

 

Det er lov å være forberedt. Lager du alle julekakene på julaften også?

 

Anonym poster: 64c55e404ad69dc355a900d34b133560

 

Bare lurte, kunne tenkes jeg husket feil dag ;) Det er jo selvfølgelig lov til å være forberedt, har selv bakt en del julekaker allerede. Men om jeg har tid så foretrekker jeg boller og slikt nystekte og ferske den dagen de skal serveres, men det er ikke det denne tråden handler om :)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Har noen en god oppskrift å dele?

Skrevet
Anonym poster: abf0b47cdf2c5e07867d2f5fa879da8d
Som om jeg skulle sagt det selv :P

 

Jeg syns det var lite gjennomtenkt.

Skrevet

Å, jeg har skikkelig lyst å bake i dag, men har selvfølgelig blitt syk, så vet ikke om jeg orker.. Får se i morgen, om ikke så tar jeg en sen "feiring" i helgen :D Det er jo så godt.

Skrevet

Ja baker til barnehagen... Småbarns avd derfor baker foreldrene

 

Anonym poster: ebb17e417a0b6d0a55e0c75c1719bb8f

Skrevet

Tror det var jeg som var blank der oppe i sted, prøvde å svare men det virket ikke. noe galt.

 

Anonym poster: ebb17e417a0b6d0a55e0c75c1719bb8f

Skrevet

Nei. De baker i bhg i dag og i morgen har de luciafeiring og frokost til foreldre i bhg, men jeg har eksamen så snuppa får kose seg på egenhånd denne gangen :)

Skrevet

Nei, det gjør de i barnehagen, og serverer oss foreldre i morgen tidlig når vi kommer for å se luciatoget.

 

Anonym poster: c0ace607569254fd3d7fb24e4a3a7cfd

Skrevet

Ja, det skal jeg jammen gjøre:) i dag eller i morgen...

Det er jo ssssååå godt:)

Har aldri lagd glutenfrie lussekatter før (cøliaki i huset) , så det blir spennende... Krysser fingra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...