sologsommer Skrevet 12. desember 2012 #1 Del Skrevet 12. desember 2012 ........ Passer fint med datoen, meeeeeen her er der ingen!!! Tegn. Øv, øv, øv, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ØnskerBaby2012 Skrevet 12. desember 2012 #2 Del Skrevet 12. desember 2012 Du er ikke alene;-) men ingen tegn her heller dessverre.. Skal ta meg en hvil og håpe på at jeg våkner igjen med murringer, tvitvi:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samu Skrevet 12. desember 2012 #3 Del Skrevet 12. desember 2012 jeg liker termindatoen min jeg. 21.12.12 håper den kommer da, men føler jeg kommer til å gå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanutts82 Skrevet 12. desember 2012 #4 Del Skrevet 12. desember 2012 satset også på en nusselig liten kjøttbolle idag. men tror ikke det du. med mindre den kommer med en PANG i løpet av dagen. foreløbig er det bare som vanlig. kynner og falske rier og ømhet nederst i livmoren. og en liten spicy meatball som spretter rundt der inne. skal si han har det godt der. har beveget seg som bare det der inne helt siden termin. stakkar... kanskje han vil ut men finner ikke veien. da er han en kopi av pappaen sin. elendig på å finne frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. desember 2012 #5 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg håper jeg går over terminen og han kommer etter nytt år jeg er ikke det minste lei av å gå gravid og siden dette er min siste så er det litt vemodig synes jeg å ikke oppleve dette igjen....men samtidig gleder jeg meg til å endelig få holde han jeg har lengtet etter i 4 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:o) :o) :o) Skrevet 12. desember 2012 #6 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg hadde håpt på i dag også, men den gang ei! Må vel bare smøre meg med tålmodighet. Har termin 23.12, så hun kommer vel julaften tenker jeg... sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mon tro.. Skrevet 12. desember 2012 #7 Del Skrevet 12. desember 2012 Hei, jeg kan veldig godt tenke meg å få jentå mi 14.12.12. Fin dato, ikke noe spes med den, bare en helt vanlig dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå