Jump to content
sologsommer

Er jeg den eneste der vil føde idag?

Recommended Posts

sologsommer

........ :)

Passer fint med datoen, meeeeeen her er der ingen!!! Tegn. Øv, øv, øv,

Fortsetter under...

ØnskerBaby2012

Du er ikke alene;-) men ingen tegn her heller dessverre.. Skal ta meg en hvil og håpe på at jeg våkner igjen med murringer, tvitvi:-)

samu

jeg liker termindatoen min jeg. 21.12.12

håper den kommer da, men føler jeg kommer til å gå over.

peanutts82

satset også på en nusselig liten kjøttbolle idag. men tror ikke det du. med mindre den kommer med en PANG i løpet av dagen. foreløbig er det bare som vanlig. kynner og falske rier og ømhet nederst i livmoren. og en liten spicy meatball som spretter rundt der inne. skal si han har det godt der. har beveget seg som bare det der inne helt siden termin. stakkar... kanskje han vil ut men finner ikke veien. da er han en kopi av pappaen sin. elendig på å finne frem. :P

Desemberprins kom 20des :)

Jeg håper jeg går over terminen og han kommer etter nytt år :) jeg er ikke det minste lei av å gå gravid og siden dette er min siste så er det litt vemodig synes jeg å ikke oppleve dette igjen....men samtidig gleder jeg meg til å endelig få holde han jeg har lengtet etter i 4 år :)

:o) :o) :o)

Jeg hadde håpt på i dag også, men den gang ei! Må vel bare smøre meg med tålmodighet. Har termin 23.12, så hun kommer vel julaften tenker jeg... sukk...

Annonse

Mon tro..

Hei, jeg kan veldig godt tenke meg å få jentå mi 14.12.12. Fin dato, ikke noe spes med den, bare en helt vanlig dato :)