Gjest Ziva Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 I dag er det virkelig en møkkadag. Smertene herjer i kroppen, Stor var bare irritabel (seig som sirup) og Liten var like samarbeidsvillig som et sammenrulla pinnsvin. Kroppen har inntatt horisontalen og der tror jeg at den blir resten av døgnet.
Gjest cunning stunts Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Kan jeg få ligge ved siden av deg? Jeg lover å ikke forstyrre, bare ligge helt stille og stirre i femte veggen.
Gjest Ziva Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 God plass her vi kan ligge anføtes i vinkelsofaen og se på NCIS, Castle og Greys.
mandel i grøten Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 God plan! Jeg er med i hjørnet! Møkkadag med stress og nullføre, sklir rundt i en bil med pigg og 4WD og likevel er det umulig å kjøre. For sen til alt og alle og listen blir bare lenger og lenger jo mer jeg får gjort. Gi meg frokost og kaffe nå! Oppe siden 6 men har ikke rukket mat engang.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Sihihihitter på jobben og hahahahahakker tenner med 38 i feber (for en kropp på 36,7 så merkes det litt) og hoster, snørrer og skulle ønske jeg ikke var voksen og ansvarlig for noenting i dag! Møkkaonsdag!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Huff da, jeg kan komme innom vinkelsofan med kaffe og nystekte kokosmakroner! Snart ut i snøværet, satser på at toget er pålitelig transport i dag.
Mistletoe and wine Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Huff, flere med en dårlig dag skjønner jeg... All sympati som er til overs sendes dere med håp om snarlig bedring av dagen Har en skulder som har låst seg og verker, men er litt bedre nå som lille sover og jeg har fått tatt noen smertestillende. Når lille våkner håper jeg å få i lille noe mat, og magen min skriker at det er en god ide for meg også
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 Huff da, jeg kan komme innom vinkelsofan med kaffe og nystekte kokosmakroner! Snart ut i snøværet, satser på at toget er pålitelig transport i dag. Jeg vil også ligge i vinkel og bli servert kokosmakroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå