mie75 Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Får dere tilleggene utbetalt i desember? Fått penger på konto, som jeg ikke skjønner noe av
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Nei. Kommer i januar. Vertfall her. Kan jo ikke være så heldig å få halv skatt av det også.. Synes godt det kunne kommet denne mnd Anonym poster: 6b913c24413311bd116c417d31dcd006
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Halv skatt i desember?
mie75 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2012 Skal ha første utbetalinga på foreldre penger denne mnd,med etterbetaling for nov, og det er for lite til at det er det, og det er for lite til at det er det... og står lønn på innbetalinga, men lønnsslippen har ikke kommet på mailen.. men den kommer vel om det er tilleggene som er gått inn:)
mie75 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2012 #2 hmmm....hva kan det være da tro... bør ikke være foreldrepengene.. skal ha det 3dobbelte egentlig...
★julestjerne★ Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Får tillegga månaden etter at høgtidsperioden er over. Sida 1. Januar også er høgtidsperiode blir det februar..
Frk Vims Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har fått etterbetalt en liten sum på desemberlønninga etter lokalt lønnsoppgjør - kan det være noe med det?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #8 Skrevet 12. desember 2012 I midten av november fikk jeg plutselig en "ukjent" innbetaling på rundt 1800,- inn på konto, det viste seg å være etterbetaling fra 1. mai for et ekstra lønnstrinn som jeg fikk i det lokale lønnsoppgjøret. Anonym poster: d7beb9737fad8cd0cb68d51c1bf8706b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå