Gå til innhold

dere som er komuneannsatt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere tilleggene utbetalt i desember? Fått penger på konto, som jeg ikke skjønner noe av :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Kommer i januar. Vertfall her. Kan jo ikke være så heldig å få halv skatt av det også.. Synes godt det kunne kommet denne mnd :(

 

Anonym poster: 6b913c24413311bd116c417d31dcd006

Skrevet

Halv skatt i desember?

Skrevet

Skal ha første utbetalinga på foreldre penger denne mnd,med etterbetaling for nov, og det er for lite til at det er det, og det er for lite til at det er det... og står lønn på innbetalinga, men lønnsslippen har ikke kommet på mailen.. men den kommer vel om det er tilleggene som er gått inn:)

Skrevet

#2 hmmm....hva kan det være da tro... bør ikke være foreldrepengene.. skal ha det 3dobbelte egentlig...

Skrevet

Får tillegga månaden etter at høgtidsperioden er over. Sida 1. Januar også er høgtidsperiode blir det februar..

Skrevet

Jeg har fått etterbetalt en liten sum på desemberlønninga etter lokalt lønnsoppgjør - kan det være noe med det?

Skrevet

I midten av november fikk jeg plutselig en "ukjent" innbetaling på rundt 1800,- inn på konto, det viste seg å være etterbetaling fra 1. mai for et ekstra lønnstrinn som jeg fikk i det lokale lønnsoppgjøret.

 

Anonym poster: d7beb9737fad8cd0cb68d51c1bf8706b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...