stearin Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Det gjør jeg. Var en fortvilet 17 åring som var blitt uplanlagt gravid, innlegget var vel om jeg skulle velge abort eller å beholde. Overrasket var jeg når jeg møtte mange gratulasjoner her, men vet ikke riktig hva annet jeg hadde forventet... Hehe... Så jeg har vært her siden slutten av 2009, med lange pauser innimellom. Husker du et av dine første innlegg eller grunnen til at du begynte å "henge" på bim/dib?
<3 2G <3 Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Husker ikke første nei, men startet å henge her rundt da jeg fant ut at jeg var gravid med nr 1. Så over 7 år siden. Hadde ett langt opprom til vi begynte å prøve igjen. Og denne gangen var det sikkert noe om prøveperioder og eggløsning.
Musemorbr / Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Kom hit som prøver i august 09, tror jeg det var. Jeg klarer ikke for alt i verden å huske hva jeg skrev, men det var et enkelt spørsmål om graviditet. Noe ala hvor mye fostervann som kommer ut når vannet går, eller lignende. Noe kroppslig rundt graviditet i alle fall, som jeg skrev spontant fordi jeg der og da innså at jeg ikke ante noe om. Skrev det også litt for å bryte barrieren med å ha overstått det første innlegget. Svaret var dn skyllebøtte. Jeg var et troll. Dette vet alle. Hørt om google? Noe sånn. Ble litt paff, men det var vel greit å innstille seg på hvordan det fungerte her inne. Skrev ikke her igjen før jeg var blitt gravid.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Nei, husker ikke første innlegget, men jeg begynte vel å være her i 2004... Det er 8 lange år. Og kan vel ikke skryte på meg at jeg har hatt noe pauser, he he
Himmel og hav Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Jeg havnet inn her fordi jeg googlet navnet på barnehagen jeg jobbet i, og det var et innlegg om den her inne. Så leste jeg vel innlegg sporadisk i noen måneder før jeg meldte meg inn og startet å svare og skrive. Tror første innlegget handlet om frustrasjonen over at jeg ønsket flere barn, mens mannen sa nei. I klassisk dib- stil fikk jeg beskjed om å slutte å syte og være glad for de jeg hadde, og at jeg hadde en mann. Jeg burde kanskje ha latt meg skremme av det...men jeg har vært her inne av og på, mest på, siden 2004. Regner med at jeg får blomster og konfekt på døra i 2014
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Kom inn i 2002. Da var jeg skeptisk til vaksiner. Har lest og lest siden da. Ble etter 4-5 år litt mindre skeptisk og vaksinerte barna mine. Nå etter svineinfluensavaksinen har jeg nok havnet tilbake. Har nå tatt barna ut av vaksinasjonsprogrammet og forsonet meg med at de får bestemme selv når de blir gamle nok om de vil ta de vaksinene de har gått glipp av. Anonym poster: b98c50be291e8cba28d22dad99e494c4
Elsker livet Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har vært her lenge uten å være innlogget bruker. Men ble medlem for noen måneder siden for å diskutere kjønnsroller og farmen-Andreas sine holdninger. Var så mange som syns han var så bort i natta gammeldags, så da lurte jeg på om det var andre som delte vårt syn. Ikke at det er helt identisk, men mye er likt. Han er nok mer ekstrem. Etter det første innlegget har jeg nok tilbragt litt for mye tid her inne. Men jeg er flink på multitasking, så gjør som oftest noe fornuft samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå