Gjest SprøstektLøk Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 At jeg ligger her midt på natten å ser på bilder av de. Har mest lyst å knipe litt på de, men tenker det er best å la være Vet ikke hva jeg ville med innlegget. Få ut litt kjærlighet kanskje
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Det er lov å elske barna sine Kjenner igjen følelsen! Anonym poster: 95403a396c5fa3148606cb61aa949c1e
stearin Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Det er så herlig Kjenner også igjen følelsen. I går kveld hørte jeg lyder fra soverommet og gikk inn for å se om jenta på 2 år hadde våknet. Det hadde hun ikke, men ble stående ved senga hennes og bare studere henne. Det mest utrolige er hvor stor hun er blitt, men likevel beholdt ansiktstrekkene hun hadde som baby. Og når man da ser babybildene er det skikkelig rart, men likevel helt logisk og naturlig. Dette ble forvirrende, ville bare få fram at det er så utrolig. Hele prosessen, alt ved å være mor, følge med på ting og se forandringer osv
Gjest SprøstektLøk Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Hehe, skjønte hvert ord du sa Vi er heldig
Nettie+jentungen Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Småtroll? Jaså, troller du?? Neida, vet nøyaktig hva du mener. Ligger her nå med min datter som som nettopp har sovnet for 6 gang i kveld. Hadde jeg ikke vært så glad i henne hadde jeg vel gått på veggen for lenge siden nydelige lille jenta mi som ligger i armkroken min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå