Gå til innhold

iPhone eller Samsung og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg ny mobil og vet ikke hvilken jeg skal velge. Det trenger heller ikke være årets, jeg er ikke så nøye på sånt.

Anonym poster: 157610da623129c57b50d8862203c77f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ansatte på iPhone fabrikk i Kina jobber til de svimer av.

Ville satset på Samsung. Det er en god telefon tror jeg. Selv har jeg HTC, og den kan ikke anbefales.

Anonym poster: 42ba608838652f47130107f6684383a4

Skrevet

iPhone, digger min. Enkleste tlf i verden i bruk.

Skrevet

Iphone er det mange som har, men du blir litt låst til apple sine egne programmer. I tillegg er årets mobil (5) utstyrt med ny ladedel, noe som visstnok gjør det vanskeligere å bare kjøpe høytaler eller annet tilbehør. Man må ha en overgang, og det har noe med hvor denne kontakten sitter på tlf. Jeg sier ikke at det gjelder alle disse tilleggsproduktene, men det ble nevnt av ekspertene som veldig negativt med denne mobilen. Ihvertfall sjekk nøye før man kjøper tilleggsprodukter. Noen produkter var ubrukelige med den nye tlf.

Jeg vet ikke jeg, det finnes mange bra telefoner..

Spørs hvor mye penger du skal legge i det, hvor viktig imaget ditt er og hvordan du bruker mobilen.

Jeg har ingen av disse og er kjempefornøyd ;)

Anonym poster: 8e68e6c0c1b81bbb57333670df192cb2

Skrevet

Samsung definitivt !!!!! Du får myyyye mer telefon for pengene dine.

iPhone er også utrolig tungvint om du ikke har alt av utstyr fra Apple.. Går ikke å dele bilder, musikk osv ...

Anonym poster: 7532b79fb327808be279fece91263c69

Skrevet

Jeg har 4S og superfornøyd ett pr etter jeg kjøpte den. Alt sv utstyr passer og den er sunket i pris pga nr 5 ;)

Skrevet

Samsung S2, Jeg bare elsker den og den tar bedre bilder en I- Phone.

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Iphone. Den er så enkel at t.o.m at Kåre på gamlehjemmet kunne funnet ut av den :)

Men har ikke erfaring med samsung da, så kan jo egentlig ikke utale meg :)

Skrevet

I-phone liker jeg :) enkel og grei og har alt jeg trenger. Har 4s og er litt skuffet over bildekvaliteten. Deler bilder via instagram, så har ikke noe problem med akkurat den biten.

Skrevet

Jeg gikk fra iPhone til Samsung, og det valget er jeg kjempefornøyd med.

Anonym poster: b8868c0c4e11a7bff2ec549ea6adeb8b

Skrevet

Samsung har jeg og er kjempe fornøyd. Har en S2. Veldig rask inn på nett.

Skrevet
Samsung definitivt !!!!! Du får myyyye mer telefon for pengene dine. iPhone er også utrolig tungvint om du ikke har alt av utstyr fra Apple.. Går ikke å dele bilder, musikk osv ... Anonym poster: 7532b79fb327808be279fece91263c69

Hva er dette for tull? Selvsagt kan du dele bilder, musikk osv. Du kan feks. sende på mail, mms eller gjennom facebook osv. Du kan også plugge i kabelen så dukker den opp som en minnepinne på pcen hvor du har tilgang til alle bildene.

Det virker som de aller fleste blir fornøyde samme hva de velger. Min erfarin er: iphone bare virker. Nesten umulig å "klure" det til. Samsung gir deg flere muligheter, men er også litt mer knot for å få ting til å virke. Flere muligheter gir også flere muligheter til å rote det til. Så om du vil ha en telefon og bare være bruker hadde jeg gått for iphone, men om du liker å eksprimentere litt hadde jeg gått for en samsung.

Anonym poster: 342f58db71f3c1bd31fe1a307bf8e7dd

Skrevet

Har tidligere hatt iPhone, nå har jeg Samsung. Må bare innse at det var et skritt tilbake. IPhone er helt klart å foretrekke, og er det opplagte valget neste gang. Samsung er også en ok telefon, men alt er liksom litt mer krøkkete.

Anonym poster: 20625ed30cd96fdf35c56605a0c98b0a

Skrevet

Iphone er det mange som har, men du blir litt låst til apple sine egne programmer.

Tøys. Du laster ned programmer fra App Store, som har et utvalg på nesten en million programmer, produsert av en vrimmel av forskjellige utviklere. Apple godkjenner programmene som tilbys, det er riktig, men det blir jo ikke Apple sine egne programmer av den grunn. Tvert imot reduserer det risikoen for virus og malware.

Skrevet

Har iPhone 4s. Aldri hatt en tlf jeg har vært mer fornøyd med. Ang det å være låst til appel sine programmer, jeg har aldri opplevd å ikke finne de programmene jeg ønsket hos appel ..

Skrevet

Har iPhone 4s. Aldri hatt en tlf jeg har vært mer fornøyd med. Ang det å være låst til appel sine programmer, jeg har aldri opplevd å ikke finne de programmene jeg ønsket hos appel ..

Poenget var Itunes..

Men det er jo en smaks og økonomisak. Jeg kopierer musikk fra Youtube gratis, så musikk koster 0,- i året til meg og min familie :) Av den grunn trenger vi heller ikke betale på den dyreste Spotify hjemme.

Skrevet

Apple er oppskryt og 5 inneholder intet nytt. Har Samsung s3 og har ikke angret et sekund! Er en grunn til at den knuser iPhone og alle andre i hver eneste test... om du har pc får Samsung enda et pluss.

Skrevet
Poenget var Itunes.. Men det er jo en smaks og økonomisak. Jeg kopierer musikk fra Youtube gratis, så musikk koster 0,- i året til meg og min familie :) Av den grunn trenger vi heller ikke betale på den dyreste Spotify hjemme. Anonym poster: 8e68e6c0c1b81bbb57333670df192cb2

At du velger å stjele alt av musikk i dårlig kvalitet til hele familien har ingenting med saken å gjøre, men er noe jeg finner forkastelig, hva lærer du barna dine da?

Men det er ikke noe problem å ta en lydfil (mp3 el.) fra feks. youtube og legge inn på iphone.

Anonym poster: 342f58db71f3c1bd31fe1a307bf8e7dd

Skrevet

Takk for svar. Vet ikke om jeg ble så mye klokere, men det er bra å høre litt argumenter for og i mot :)

Skrevet

Samsung galaxy s3 er helt fantastisk! Familien min var tidligere apple fans, men tror samtlige har fått hele apple og deres produkter i halshullet :-P

Skrevet

Vil du ha en telefon som er enkel å ha med å gjøre velg iPhone.

Vil du ha flere valg og muligheter til å bestemme selv så velg Samung. Selv venter jeg på en Samsung Galaxy s 2 i disse dager :D

Skrevet

jeg har lyst på iphone 4s, vil ikke ha 5 siden alt på denne er nytt og kan dermed ikke bruke utstyret som man får kjøpt til de andre modellene.

Hovedgrunnen til hvorfor jeg vil ha iphone er fordi jeg allerede har ipad og kunne tenke meg å kjøpe mac. Veldig ok da med enkel synkronisering mellom alle enhentene. I tillegg kan iphone dele nettverk med min ipad slik at jeg slipper å ha eget abonement til den!!

Bare synd telefonen er så dyr!! bruker ikke veldig ofte telefon så jeg taper masse penger på de abonementene som man får kjøpt tlf med....

Anonym poster: 88668d58a0845b9e364f0b086a7c6f05

Skrevet

Jeg har i 2 1/2 år hatt iPhone 3gs. Kul telefon for meg som aldri før har hatt smartphone og er en ganske enkel sjel. Men etterhvert som tiden gikk begynte jeg å irritere meg over at jeg ikke får velge selv hvilken ringetone jeg vil ha uten å måtte bruke iTunes. Jeg har gått og gremmet meg nå i flere dager over at jeg ikke får kopiert kontaktene mine over på sim kort på min iPhone fordi det synes ikke Apple er nødvendig, man kan enkelt bytte fra iPhone til iPhone, men du skal absolutt ikke kjøpe et annet merke er Steve Jobs filosofi har jeg inntrykk av.

Nei iPhone er enkel på en måte. SIkker. Brukervennlig, Men samtidig kan den være himla knotete hvis du ønsker å bestemme selv.

Skrevet

Ja, så idag ringte mannen min og sa at " nå står jeg og skal kjøpe tlf til deg, det var den nyeste Samsung du ville ha, ikke sant?" Så da sa jeg ja takk til det. Håper jeg blir fornøyd med den da. Takk for innspill folkens:) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...