Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Er veldig glad i mamma, men de siste årene er hun blitt altfor materialistisk. Henger vel sammen med at de med årene har fått bedre økonomi. Nå sårer hun meg hele tiden. Kritiserer klærne mine, klærne til samboer og sønnen vår. Bilen vår. Hvor liten plass vi hadde i leiligheten, og nå som vi har flyttet i hus kritiserer hun hvor fælt huset ser ut både utvendig og innvendig. Noe det faktisk ikke gjør. Vi har begynt å pusse opp og har på sikt tenkt å ta alle rom, men ingenting ser veldig fælt og ekkelt ut, det er bare ikke helt 2012. Jeg blir gal av henne for tiden, og orker nesten ikke tilbringe tid med henne. Vi bor ikke langt fra hverandre og har i tidligere år hatt et veldig godt forhold, men nå føler jeg bare at jeg avskyr alt hun sier og blir irritert av å være med henne. Vi har ikke dårlig inntekt og heller ikke mye lån i forhold til inntekt, men likevel presterte hun å sammenligne meg med min yngre søster og hennes familie idag og si at de har det sååå mye bedre enn oss og sååå romslig og god økonomi. Og at vi teller kroner og ører mens de teller tusenlapper. Jeg blir gaaal Vi tjener tilsammen 950 000 i året og har 2 mill i lån og har det kjempeflott, men hun rakker ned på alt ved meg og min familie. Nå skrev jeg ikke inntekt av annen grunn enn at jeg ville få frem at vi faktisk ikke har det ille på noen måte, men min mamma fremstiller det slik i alle sammenhenger og sammenligner meg hele tiden med min søster som har funnet seg en mann med veeeldig god inntekt og rik familie. Hva skal jeg gjøre? Må jeg bare finne meg i dette? Vet ikke hvordan jeg kan ta det opp med henne, for jeg tror ærlig talt ikke at hun er klar over selv hvor fæl hun faktisk er mot meg. Og jeg tviler egentlig på at hun klarer å ta seg sammen, for det er bare slik hun er blitt med årene. Anonym poster: 76ca9ebdb21bc4cf6e9f985a4e24e499
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Du må jo nesten ta en snakk med henne da, hun oppfører seg uspiselig, og ødelegger forholdet mellom dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå