Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Søk hjelp Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Jeg tør ikke Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Stakkars deg Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Du er jo Hi!! Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Er jeg ikke det Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 Troll !!!!!!!! Anonym poster: 29a3f9de87b503d43ab1c8e7f98622e3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #10 Skrevet 11. desember 2012 å stakkars deg. skaff hjelp i steden for og klage her Anonym poster: 840576862812a255f28d3ddadd46f19b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #11 Skrevet 11. desember 2012 Sorry.. Greide ikke lavære.. Denne tråden er dedikert til alle de som ikke har forstått at man får en egen kode som anonym og som driter seg ut gang på gang.. Skal ikke mobbe, vet det er stygt.. Beklager.. Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Toocute Skrevet 11. desember 2012 #12 Skrevet 11. desember 2012 *gjeeesp* nærmer seg midnatt vist, 1 min til 00:00
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #13 Skrevet 11. desember 2012 Klokka er 12 på natta.. 12.12.12... Ikke rart man har lite å finne på.. Skummelt.. Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Toocute Skrevet 11. desember 2012 #14 Skrevet 11. desember 2012 Ja, dette er siste gang vi vil få se 12.12.12 kommer ikke noen 13.13.13 neste år eller noen sånne 3 like tall.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #15 Skrevet 11. desember 2012 Du har tydeligvis ikke skjønt at schizofreni ikke har noe som helst med flere personligheter å gjøre da HI? Anonym poster: 84f5f5f471d8648f5a7e0c1016967e69
*SommerFrisk* Skrevet 11. desember 2012 #16 Skrevet 11. desember 2012 Ha ha ha syns denne var bra jeg. kveldens siste smil går til deg Hi. hahaha "du er jo Hi!"
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #17 Skrevet 11. desember 2012 Synes det er bedre måter å få frem poenget ditt på enn å lage denne tråden... Anonym poster: b2e1be57d207bd9b861cad0b7a232e8a
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #18 Skrevet 11. desember 2012 Ja jeg vet det. Beklager. Som jeg sa oppi her.. Burde ha lagt meg for lenge siden. Og det var en umiddelbar dårlig reaksjon etter den tråden sim ble så dum her tidligere i kveld. Kan ikke slette den fra mobilen. Tilgi meg?? Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #19 Skrevet 12. desember 2012 For meg er du tilgitt! Anonym poster: b2e1be57d207bd9b861cad0b7a232e8a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2012 #20 Skrevet 12. desember 2012 Anonym poster: b59e454f6786e710e5e23d030c825d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå