Gå til innhold

Et vidunderprodukt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært plaget av svette, og kom over Aluminiumklorid for noen uker siden. Må bare si én ting: Dette produktet er verdt sin vekt i gull! :)

 

Det er så utrolig deilig å ikke svette! :) Har noen andre lignende erfaringer med dette produktet. Jeg kjøpte det på http://www.aluminiumklorid.no, i tilfelle noen lurer.

 

Anonym poster: 9cb6307f67307ee10a7805b8cc7ce08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Dummeste jeg har hørt! Det er jo aluminiumklorid i ALLE deodoranter i butikken..

 

Vi får i oss langt mer aluminium fra mat, da aluminium finnes i stor grad i jord.

 

Anonym poster: 9cb6307f67307ee10a7805b8cc7ce08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen av dere kanskje husker gikk denne diskusjonen på nett en gang på begynnelsen av 2000-tallet. Det gikk blant ut annet "kjede-mailer" hvor kvinner ble advart mot å bruke deodoranter med aluminiumklorid da dette kunne forårsake brystkreft. Det ble stor ståhei og mange (inkludert undertegnede) suste avgårde til apoteket for å få tak i deodorant uten AlCl3.

Krisen ble imidlertid avverget og Folkehelseinstitituttet (?) gikk ut med informasjon om at deodoranter tilsatt AlCl3 ikke kan forårsake kreft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som noen av dere kanskje husker gikk denne diskusjonen på nett en gang på begynnelsen av 2000-tallet. Det gikk blant ut annet "kjede-mailer" hvor kvinner ble advart mot å bruke deodoranter med aluminiumklorid da dette kunne forårsake brystkreft. Det ble stor ståhei og mange (inkludert undertegnede) suste avgårde til apoteket for å få tak i deodorant uten AlCl3.

Krisen ble imidlertid avverget og Folkehelseinstitituttet (?) gikk ut med informasjon om at deodoranter tilsatt AlCl3 ikke kan forårsake kreft.

 

LIkevel er det en del nyere forskning som nå har vist at brystkreftsvulster som ligger i den delen av brystet som ligger mot armhulen har mye aluminium i seg.

 

Men, hver enkelt av oss må vel bare ta vår egen risikovurdering og gjør som vi selv føler for.

Og selv om jeg har valgt bort deodoranter med aluminiumklorid så kan jeg forstå at de som er så plaget av svette som HI kanskje har vært velger å bruke det.

 

Eller er det en del tilskudd som kan hjelpe mot svette, og det kan også akupunktur gjøre.

 

Anonym poster: c9cdb632925f4a50047661f684c3db9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...