Gå til innhold

Er A Clockwork Orange verdt å se?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den liggende her, og vurderer å se den i kveld..

 

Anonym poster: b0f125c5c39767537861d7ecf24f4d1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jo ikke blitt en kultklassiker for ingenting! Den er absolutt verdt å se - komisk, ironisk, til tider svært ubehagelig.

Skrevet

Verdt å se ja! Men jeg er en av dem som alltid foretrekker boka fremfor filmen ;)

Skrevet

Det er en slitsom film, men hvis du ikke har sett den så.. anbefaler den vel.. men det er ikke en favoritt

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Ja, men det er ikke noen hyggelig kosefilm! Slitsom og nokså ubehagelig men samtidig bra film.

Skrevet

Handler om den da? Gammel film?

 

Anonym poster: cebdb9fcc98be01bb3c1763cec282471

Skrevet

Synes den var helt merkelig jeg...

Skrevet

Det er på mange måter en krevende film, men jeg synes den et glimrende. Ikke en «A4-film», akkurat.

Skrevet

Litt som "Den engelske pasienten", (uten sammenligning forøvrig). Terningkast 6 alle veier, men jeg har sovnet midt i to ganger. Ikke min greie, selv om den er aldri så genial.

Skrevet

Har den liggende her, og vurderer å se den i kveld..

 

Anonym poster: b0f125c5c39767537861d7ecf24f4d1f

 

Ja!

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Øh, ja. Det er Kubricks beste. Topp2 på min liste.

Skrevet

Den engelske pasienten zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

A Clockwork Orange er verdt å se, men er ingen film jeg liker, den er rett og slett uhyggelig.

Skrevet

Jeg tenker bare "au" når jeg tenker å den og "æsj". Men for all del...absolutt underholdende og verdt å se...*Au!!*

Skrevet

Er A Clockwork Orange "verdt å se"?

 

Selvfølgelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...