Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Har den liggende her, og vurderer å se den i kveld.. Anonym poster: b0f125c5c39767537861d7ecf24f4d1f
Papegøyeblomst Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Den har jo ikke blitt en kultklassiker for ingenting! Den er absolutt verdt å se - komisk, ironisk, til tider svært ubehagelig.
linoleum Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Verdt å se ja! Men jeg er en av dem som alltid foretrekker boka fremfor filmen
Audix78 Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Det er en slitsom film, men hvis du ikke har sett den så.. anbefaler den vel.. men det er ikke en favoritt
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Ja, men det er ikke noen hyggelig kosefilm! Slitsom og nokså ubehagelig men samtidig bra film.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Handler om den da? Gammel film? Anonym poster: cebdb9fcc98be01bb3c1763cec282471
Cmyk Skrevet 11. desember 2012 #9 Skrevet 11. desember 2012 Det er på mange måter en krevende film, men jeg synes den et glimrende. Ikke en «A4-film», akkurat.
det er berre mordi Skrevet 11. desember 2012 #10 Skrevet 11. desember 2012 Litt som "Den engelske pasienten", (uten sammenligning forøvrig). Terningkast 6 alle veier, men jeg har sovnet midt i to ganger. Ikke min greie, selv om den er aldri så genial.
Anne-B. Skrevet 11. desember 2012 #11 Skrevet 11. desember 2012 Har den liggende her, og vurderer å se den i kveld.. Anonym poster: b0f125c5c39767537861d7ecf24f4d1f Ja!
Gjest Ingen skal få! Skrevet 11. desember 2012 #12 Skrevet 11. desember 2012 Øh, ja. Det er Kubricks beste. Topp2 på min liste.
Tigerpote Skrevet 11. desember 2012 #13 Skrevet 11. desember 2012 Den engelske pasienten zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz A Clockwork Orange er verdt å se, men er ingen film jeg liker, den er rett og slett uhyggelig.
smurfis Skrevet 11. desember 2012 #14 Skrevet 11. desember 2012 Jeg tenker bare "au" når jeg tenker å den og "æsj". Men for all del...absolutt underholdende og verdt å se...*Au!!*
stjertløvetann Skrevet 11. desember 2012 #15 Skrevet 11. desember 2012 Er A Clockwork Orange "verdt å se"? Selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå