Gå til innhold

Virkelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er vel ikke den første som har "feilberegnet" hvor dårlig hun tåler å ikke få sove om natta. Forskjellen er at de fleste av oss andre ikke har mulighet for å leie inn "nattevakt", så vi tar til takke med at mannen tar helgen mens vi sover på gjesterommet el...

Anonym poster: a2a57e6b15ee0f180f34fdd933df1e99

Skrevet

"Jeg er så forelsket i Noah og jeg klarer ikke å være vekk fra ham. Jeg vil bare være hjemme hele tiden." Bortsett fra om natta da? Haha :)

Anonym poster: ecb6effaad644d34ab2c632489f9a927

Skrevet

Så er det noe med å svelge alt disse bladene skriver også.. for alt det de serverer er jeg den fulle og hele sannheten..

Så, ja, mange av disse stjernene har nok helt klart hjelp i sin ellers så hektiske hverdag. Men det er deres valg, og ikke våres..

Skrevet

Jeg skulle gjerne ansatt noen til våkenettene!!! Og jeg er veldig klar for foreldrerollen.

Lite søvn er tungt!

Anonym poster: 2eb7179ee0436ea45d043ea416b3f5ca

Skrevet

Jeg hadde glatt ansatt en nanny som kunne være der (ute av syne) døgnet rundt, og som jeg bare kunne rope på når jeg trengte det! :D På nettene hvis det var mye skriking (hvis det da var av andre årsaker enn pupp), når jeg skulle dusje, spise, gjøre ærender, ta meg en tur ut... Hadde jeg vært rik så, oh yeah ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...