Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 og vi skal ha med noe å bite i og en liten pakke pga loddsalg... noen tips? vet ikke hva som er vanlig...(angående baking har jeg ikke tid til det...men teit å ta med kjeks/julesmåkaker/smultringer o.l?) Anonym poster: af1c8b19d62137ae23b28ffeab5a6534
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Hos oss er det alltid noen som tar med f.eks en boks med pepperkaker eller lignende. Så man må ikke bake. Gavene varierer mye, alt fra en DVD til sjokolade. Flere har også hatt med servietter, lys og lignende, men det er jo ikke så stas for barna
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 okei, man blir ikke sett på som kjip om man bare har med et fat med småkaker?:S Anonym poster: af1c8b19d62137ae23b28ffeab5a6534
Gjest cunning stunts Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 okei, man blir ikke sett på som kjip om man bare har med et fat med småkaker?:S Anonym poster: af1c8b19d62137ae23b28ffeab5a6534 Absolutt ikke! Det er det beste på juletrefest!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Stort sett så er det fullstendig kaos, så jeg har ihvertfall ikke oversikten over hvem som har med hva. Selv ikke de gangene jeg har vært med å arrangere det. Og barna synes jo uansett det er stas med småkaker. Endret 11. desember 2012 av Kira bjeffer julen inn
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 takk for svar!:-)da blir det småkaker;) Anonym poster: af1c8b19d62137ae23b28ffeab5a6534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå