Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Så det så Ferdig i praksis, veiledning på oppgaven gikk bra og med litt flikking så er den ferdig den også. Du herlige tirsdag!!
Gjest peacock Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Ååååååh jeg er så misunnelig at du aner ikke!!! Her er det en uke til i helvete med døgnlesing og to eksamener og jeg er så lei så lei så lei!! Men gratulerer med veloverstått da
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Så deilig! Nyt en velfortjent juleferie.
Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2012 Takk takk Har heldigvis ikke eksamen dette semesteret, puh, og det er deilig! Har vært en lang og slitsom høst så nå kan jeg puste litt lettere. Peacock: Du tar master, gjør du ikke?
Gjest peacock Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Takk takk Har heldigvis ikke eksamen dette semesteret, puh, og det er deilig! Har vært en lang og slitsom høst så nå kan jeg puste litt lettere. Peacock: Du tar master, gjør du ikke? Jo, master i siviløkonomi hva studerer du?
Mama Christmas Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Gratulerer Lite som føles så bra som en velfortjent juleferie Nyyyyt!
Gjest cunning stunts Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Nyt hvert sekund! Her må det jobbes både denne uka og neste
Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2012 Takk takk Har heldigvis ikke eksamen dette semesteret, puh, og det er deilig! Har vært en lang og slitsom høst så nå kan jeg puste litt lettere. Peacock: Du tar master, gjør du ikke? Jo, master i siviløkonomi hva studerer du? Smarting! Og flink! Jeg har lyst til å ta master etterhvert, når Jubelguri er litt større, kansje.... Bachelor i barnevern her, og mindre god på økonomi, hehe
Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2012 Nyt hvert sekund! Her må det jobbes både denne uka og neste Liker første del, men ikke andre... Blir iallfall, kanskje, litt (?) penger av det, om ikke annet
Gjest jule-Juliea Skrevet 11. desember 2012 #10 Skrevet 11. desember 2012 Gratulerer JUHU! Så flink du er! Nå kan du puste ut og bare kose deg Jeg har siste eksamen i morgen 08.30 SÅ er det søren meg ferie! Så er jeg endelig ferdig jeg, bedre sent enn aldri.
Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2012 Gratulerer JUHU! Så flink du er! Nå kan du puste ut og bare kose deg Jeg har siste eksamen i morgen 08.30 SÅ er det søren meg ferie! Så er jeg endelig ferdig jeg, bedre sent enn aldri. Du er så flink og masse lykke til! Konvolutt sendt i posten;)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 11. desember 2012 #12 Skrevet 11. desember 2012 Grattis! Her er det tre dager igjen, og så går også jeg i juleferie fram t.o.m. 3. januar. :-) Jada, lang ferie i år, pga. sykmelding i sommerferien.
Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2012 Grattis! Her er det tre dager igjen, og så går også jeg i juleferie fram t.o.m. 3. januar. :-) Jada, lang ferie i år, pga. sykmelding i sommerferien. Så deilig! Med snart ferie, altså
Gjest cunning stunts Skrevet 12. desember 2012 #14 Skrevet 12. desember 2012 Nyt hvert sekund! Her må det jobbes både denne uka og neste Liker første del, men ikke andre... Blir iallfall, kanskje, litt (?) penger av det, om ikke annet Det kjennes ikke sånn ut alltid...men i dag er det lønningsdag så i dag er jeg rik, desemberlønn hurra!
Gjest cunning stunts Skrevet 12. desember 2012 #15 Skrevet 12. desember 2012 Gratulerer JUHU! Så flink du er! Nå kan du puste ut og bare kose deg Jeg har siste eksamen i morgen 08.30 SÅ er det søren meg ferie! Så er jeg endelig ferdig jeg, bedre sent enn aldri. Lykke til i dag, Juliea!
Gjest jule-Juliea Skrevet 12. desember 2012 #16 Skrevet 12. desember 2012 Takk! Jeg er FERDIG bedre sent enn aldri! Fikk 6! Deilig følelse! Velfortjent ferie:) polet beste her skal det skåles i bobler
Lykke Fryd ♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #17 Skrevet 12. desember 2012 Takk! Jeg er FERDIG bedre sent enn aldri! Fikk 6! Deilig følelse! Velfortjent ferie:) polet beste her skal det skåles i bobler STEIKE BACON!! Flinka!! Gratulerer og god ferie!
Gjest cunning stunts Skrevet 12. desember 2012 #18 Skrevet 12. desember 2012 Takk! Jeg er FERDIG bedre sent enn aldri! Fikk 6! Deilig følelse! Velfortjent ferie:) polet beste her skal det skåles i bobler Flinke jenta! Boble i vei!
Mistletoe and wine Skrevet 12. desember 2012 #19 Skrevet 12. desember 2012 Gratulerer med fantastisk karakter i eksamen Julie! Og nyt ferien dere andre, her er det også jobb frem til fredag neste uke Selv om jeg for øyeblikket er hjemme med et barn med spysyka, immunitet går tydeligvis ikke i arv, stakkars lille. Lille sover velfortjent nå etter en tung natt og mamman sitter på dib:)
Gjest jule-Juliea Skrevet 12. desember 2012 #20 Skrevet 12. desember 2012 Gratulerer med fantastisk karakter i eksamen Julie! Og nyt ferien dere andre, her er det også jobb frem til fredag neste uke Selv om jeg for øyeblikket er hjemme med et barn med spysyka, immunitet går tydeligvis ikke i arv, stakkars lille. Lille sover velfortjent nå etter en tung natt og mamman sitter på dib:) Takk =) Nei går ikke i arv her heller.. Jeg er type aldri syk! Men lille har kronisk ørebetennelse, nå også halsbetennelse. Hele familien har blitt smittet, unntatt meg. Hun har heldigvis holdt seg unna spysyken da! Huff det er det værste som er! God bedring =)
LanzaroteJenta Skrevet 12. desember 2012 #21 Skrevet 12. desember 2012 Er så imponert over dere som orker å sette dere på skolebenken. Jeg får et innfall ca en gang i året hvor jeg får lyst til å fylle på hjernen litt, men det går over ganske fort Nyt juleferien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå