bruse Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Skal pynte pepperkakehus og lurer på om jeg kan bruke icing som jeg laget for 11 dager siden?? Har ligget i tett plastpose i kjøleskapet. Ser fin ut. Trenger raskt svar...
Kari K. med to søte små Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Har du pepperkaker liggende? Prøv med de først. Men vil tru det går helt fint. Lukt og smak først.
Gjest jule-Juliea Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Holdbar en uke i kjøleskap vel, og 2-3 dager i rom temp. Men prøv å smak! Hadde du bare et hvite i ?
bruse Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2012 Holdbar en uke i kjøleskap vel, og 2-3 dager i rom temp. Men prøv å smak! Hadde du bare et hvite i ? bare melis og eggehvite ja.. Smakte helt fint og så fint ut, var litt kornete bare. Men var litt redd man kunne bli dårlig av det. Uansett endte jeg med å bruke det til forsterking av huset, så lager jeg ny til pynting. Takk for svar.
Gjest jule-Juliea Skrevet 13. desember 2012 #5 Skrevet 13. desember 2012 Holdbar en uke i kjøleskap vel, og 2-3 dager i rom temp. Men prøv å smak! Hadde du bare et hvite i ? bare melis og eggehvite ja.. Smakte helt fint og så fint ut, var litt kornete bare. Men var litt redd man kunne bli dårlig av det. Uansett endte jeg med å bruke det til forsterking av huset, så lager jeg ny til pynting. Takk for svar. Så bra! Ja de holder veldig lenge nemlig. Og når det stivner blir det jo som lim! Perfekt til pepperkakehus Neste gang legg en fuktig klut over så blir ikke overfalten stiv og massen kornete =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå