Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 6 år har forfrosset hendene sine. De er knall røde, såre og vonde. Hun har antakelig gått med våte votter lenge ute, og her er det neste -20. Så hvordan behandler vi dette? Og hva kan vi gjøre for at det ikke blir verre? Hun skal jo være ute på skolen i mårra og.

Anonym poster: 82ce7d0e546621da0b5b9f65946ff9ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da, stakkars jente, hørtes ikke mye godt ut.. synes ikke hun bør være ute i det hele tatt i morgen. smør godt med krem og hold hendene rene og varme.

Anonym poster: 1dea82280e276daf78accc42ec0c01da

Skrevet

Så dere hadde holdt henne hjemme? Jeg har vurdert det, med tanke på at hun må jo ut på skolen og sfo.

Anonym poster: f5bb19bd0909e6c26b14bacab888eeea

Skrevet

Skriv melding til læreren om at hun SKAL være inne i morgen, på vår skole er ikke det noe problem så lenge det er en gyldig grunn. Synd å måtte holde barn hjemme fra skolen på grunn av frostskader, når dem fint kan være inne på skolen. Regner med det ordner seg, evt ringer du til skolen imorgen tidlig og prater med læreren :)

Anonym poster: fe8f48bb61906deac3ba64195428943d

Skrevet

Kan prøve å få tak i læreren i mårra tidlig. Har mobilnr., men det blir litt feil å sende mld å spørre nå, eller?

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ja, det blir litt feil å sende melding å spørre nå.

Skrevet

Lurer på om jeg får holde henne hjemme i mårra. Så får jeg heller ringe læreren hennes på dagen i mårra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...