Mushu Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Jeg liker veldig godt Mariah Carey sitt julealbum. Har dere noren tilsvarendes god julemusikk aa anbefale?
Musemorbr / Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Åh saaavn... Brist mitt hjerte. Solgte MC sitt julealbum + alle mine cder da jeg var 18 og ikke hadde mat. Fikk usle 50kr for det hele, men så desperat var jeg der og da. Til mitt forsvar hadde jeg mndsbudsjett på 1000kr og aldri hørt om sosialkontoret. Men ja... Celine Dion har også julealbum. Tror du vil like det. Ellers har cdon.com mange fine julecder med litt rolige, gammeldagse juleballader. Kanskje finner du noe der.
Mushu Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2012 Åh saaavn... Brist mitt hjerte. Solgte MC sitt julealbum + alle mine cder da jeg var 18 og ikke hadde mat. Fikk usle 50kr for det hele, men så desperat var jeg der og da. Til mitt forsvar hadde jeg mndsbudsjett på 1000kr og aldri hørt om sosialkontoret. Men ja... Celine Dion har også julealbum. Tror du vil like det. Ellers har cdon.com mange fine julecder med litt rolige, gammeldagse juleballader. Kanskje finner du noe der. oh no!!! kan du ikke laste det ned? Det gjorde jeg fordi jeg ikke kunne finne cd'en sist jul. Blir ingen jul uten den musikken... Skal sjekke ut Celine Dion sitt. Takk for tips =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå