littoverrasket Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Etter å ha lest tråden ang Malin Angelica sitter jeg med en skikkelig dårlig smak i munnen... Er det virkelig sånn at det er "greit" å oppføre seg så usmakelig og mobbe på den måten enkelte gjør så lenge man er "anonym" på nett?!?! Med det fokuset som er på bruk av sosiale medier og mobbing skulle man jo tro at en gjeng med voksne damer skulle kunne oppføre seg bedre enn som så.. Klarer ikke å tro at de samme menneskene ville oppført seg sånn face to face... Er jeg bare naiv som tror det? Vær mot andre som du vil andre skal være mot deg kan være en god "leveregel". http://www.youtube.com/watch?v=ID0kgP9IVhs
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Etter å ha lest tråden ang Malin Angelica sitter jeg med en skikkelig dårlig smak i munnen... Er det virkelig sånn at det er "greit" å oppføre seg så usmakelig og mobbe på den måten enkelte gjør så lenge man er "anonym" på nett?!?! Med det fokuset som er på bruk av sosiale medier og mobbing skulle man jo tro at en gjeng med voksne damer skulle kunne oppføre seg bedre enn som så.. Klarer ikke å tro at de samme menneskene ville oppført seg sånn face to face... Er jeg bare naiv som tror det? Vær mot andre som du vil andre skal være mot deg kan være en god "leveregel". http://www.youtube.com/watch?v=ID0kgP9IVhs Kan ikke skjønne noe annet enn at det er folk her med store sosiale problemer. En ting er å være fordomsfull i sitt stille sinn, noe annet er å prøve å fremstå som gudegaver på et forum ved å kveste ut av seg sure oppstøt fra råttekjeften sin! Jeg er medlem på mange forum for ulike hobbyer osv. og det er bare her det er mobbere, eller folk med lav sosial intelligens rettere sagt. Ingen modne og voksne folk har interesse av eller behov for å sitte her å ytre så hinsides idiotiske meninger om folk de ikke kjenner. Dette er dårlig oppdratte folk som føler seg bedre med sine store feil når de mobber og henger ut andre. Det blir i tillegg veldig svakt og lite seriøst å ikke fremstå med kallenavn. Anonymforumet skulle ha vært bytta ut med et annet navn og ingen mulighet for å skjule seg. Synes det er hårreisende at ikke de ansvarlige tar dette mer alvorlig. Det er faktisk enkelte som tar ting personlig og ikke takler dette så bra her, det kan skje alvorlige ting som selvmord av nettmobbing. Rart hvordan enkelte velger å være stusselige idioter fremfor kule mennesker som folk liker. Anonym poster: 66244848497efee3bcf625e9d48e32cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå